ציטוט נכתב במקור על ידי motorhead צפיה בהודעה
מרבית ההארלים משודרגים בתוספות של עשרות אלפי שקלים . (על שלי לדוגמא רק האגזוזי v&h שלי שווים 10K, יכול למכור אותם יד2 בפחות משבוע)
ככל שהאופנוע יותר ישן יש עליו יותר תוספות.. הסיבה היא כי לוקח זמן לשים שטויות על האופנוע .
אנשים מחליפים אגזוזים, כסאות, בולמים, גלגלים, מזלגות, כידונים, ספידומטר, שיפורי מנוע הזרקה ועוד.

גם אני חיפשתי פעם הארלי ישן ולא מצאתי כלום במחיר שפוי, לכן קניתי חדש .
עם זאת, כבר השקעתי עליו לא מעט כסף, ישנם דברים שקשה לקנות גם אם יש לך את הכסף.

שיהיה בהצלחה ברכישה מקווה שתצטרף בקרוב למועדון רוכבי הארלי דווידסון ישראל.
מסכים עם כל מילה, אבל...אופנוע קסטום מולבש על פי העדפותיו, אהבותיו וסטיותיו של בעליו.

העניין הוא שהם לא בהכרח גם העדפותיו של הבעלים הבא, מה גם שלאחר תקופה גם לתוספות יש
בלאי והזדקנות, למה הבעלים החדש צריך לשלם את מחיר הגחמה של הבעלים הקודם?

הכלים האלה פונים לשוק מצומצם וצר (בניגוד לארה"ב ששם השוק הוא אין סופי....וגם המבחר.)

ועם כל הכבוד (ויש המון כבוד) מנועי ההארלי בתחזוקה לא נכונה לא שורדים היטב לצערי.

יצא לי לראות הארלים שבכל מקום אחר בעולם היו מוצעים לחלפים או לברזל, שהבעלים כאן לא התבלבל
ודרש מחיר של אופנוע חדש, למרות הנזילות האלתורים והעשן הכבד.

כנראה משהו בטלטולים וריח השמן השרוף דופק להם את ההיגיון....