אתה יכול למצוא הרבה אופנועי ספורט עם שדרוגים בסכומי כסף דומים. הטעיון הזה להצדקת מחיר גבוה באופן חריג של כלי ישן לא מחזיק מים. מיעוט של כלים ישנים על הכביש והביקוש שלהם - אולי כן, אבל על הביקוש כבר נכתב מספיק.
ותודה לשושנים על המילה. כשקונים הרלי - קונים תדמית, לא אופנוע. זה ללא ספק יפה שהחברה הצליחה לייצר ולתחזק את התדמית הזאת במשך השנים, אבל לשאלה "למה על הרלי ישן משלמים כמויות כסף לא סבירות ביחס לאופנועים ישנים אחרים" - זאת התשובה הכי סבירה וקשה מאוד להתכחש לזה (אלא אם אתה רוכב על הרלי וסבור ש"אין כמו הרלי", ובמקרה הזה כל הדיון מיותר, כי קריטריון הסבירות משתנה).
נ.ב. לא צריך להיות בעל הרלי כדי לראות את הנ"ל, אולי ההיפך הוא הנכון - אם אתה בעל הרלי, אתה בהכרח מהסוג שלא רואה את הנ"ל. אחת הסיבות שאין לי הרלי, וכנראה הסיבה המרכזית, זה בגלל שתדמית שנמכרת בכסף יוצרת אצלי אנטי קשה. דווקא מבחינת סוג אופנוע, קרוזר זה כנראה האופנוע היחיד שאני יכול לשרוד עליו מבלי להיכנס לפינות שקשה לצאת מהן.



ציטוט ההודעה בתגובה