יש לי שאלה כאשר המנוע קר נקודת ההפרדה ממש בסוף הקלאץ אך לאחר נסיעה נקודת ההפרדה קצת זזה והקלאץ ניהיה יותר רך , כאילו נקודת ההפרדה מתחילה לחבר קצת לפני.
השאלה שלי האם מדובר בדבר תקין והוא קורה בגלל שהמכלולים מתחממים? או שנגרם עקב תפעול שגוי?
יש לי שאלה כאשר המנוע קר נקודת ההפרדה ממש בסוף הקלאץ אך לאחר נסיעה נקודת ההפרדה קצת זזה והקלאץ ניהיה יותר רך , כאילו נקודת ההפרדה מתחילה לחבר קצת לפני.
השאלה שלי האם מדובר בדבר תקין והוא קורה בגלל שהמכלולים מתחממים? או שנגרם עקב תפעול שגוי?