שתי קסדות זה אומר שיש מורכב\מורכבת.
אחרי מקססים 400 רוב האופנועים יהיו הרבה פחות מרווחים, גם לך וגם למורכבת.
גם אם אתה הולך על ויסטרום שנחשב בפני רבים כאופנוע יחסית נוח לזוג, הייתי ממליץ לך לרכב או לפחות לשבת עם המורכבת.
יכול להיות ש״טוב מספיק״ של האנשים פה זה רחוק מלהיות באמת נוח למורכבת שרגילה למושב ענק ורך של קטנוע.
אתה גם יכול לקבל מושג פחות או יותר על ארגונומיית הישיבה לבד ובזוג מפה:
http://cycle-ergo.com/
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
הימאהה כלי תיור מצוין, מנוע סופר חלק ושופע מומנט
מה שכן, הוא די ספינה ביחס לאח הקטן שלו (פייזר 1000) ולכן יהיה לך קשה יחסית בתמרונים עירוניים
ממליץ לך לחפש את האח הקטן, הרבה מאוד אופנוע ובתקציב שציינת, גם עונה על הדרישות שלך, מנוע נשלט וחלק עד 6krpm ורק מעבר לזה הוא מתפוצץ
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
היה לי במשך שנה FJR מודל 2009 והוא אופנוע נהדר!
היתרונות שלו הם בנוחות הנסיעה בבינעירוני, פשוט תענוג.
החסרונות הם רבים: תחזוקה יקרה (כמו כל הימאהה) וחלפים נדירים ויקרים, צריכת דלק די גבוהה (1:15) וסיוט ברכיבה עירונית, כמו פיל בחנות חרסינה.
הכי מפחיד בו זה החוסר בחלפים, מספיקה תקלה אחת כדי להשבית אותו לתקופה ארוכה.
אז זה האופנוע הכי כייפי שהיה לי אי פעם אבל הוא לא מתאים למי שצריך כלי יומיומי ולא יכול להסתדר בלי כלי רכב.
^^^^ זה האבל. תוסיף גם כלי בן 15
אם אתה רוצה ומוכן לקבל על עצמך את ההתעסקות וההוצאות. לך על זה !!!! כלי נהדר.
ד"א אני מתנייד ברמה היומית עם בהמה כמו זה. הבימר K1200S הוא כלי ספורטיבי עם אקססוריז לטורינג. מת עליו וחושב מתישהו אולי לשדרג/להחליף, א-ב-ל אין משהו אחר שיפגע לי בכל הנקודות הדרושות שאני מצפה כמו הבימר, והוא זז אצלי על מקסימום 140 חצילים לשנה
נכון, לקחתי על עצמי את כל החבילה, אין הרבה חלקים בארץ אם בכלל וחדשים מדלק עולים לא מעט. עובדים מול חו"ל - לראייה החלפתי גיר+קלאץ' קומפלט ללא התערבות היבואן כלל. הבאתי מאיביי מארה"ב, והיתה אופציה אפילו להביא מסוכנות מדרזדן חדש במזוודה.
אבל זה אני, שרוט ומאז אוגוסט 2012 עד היום אין יום שאני קם בבוקר ומסתכל על ה K ואומר אין עוד כלי כזה (ספציפית יש כאלה 2 בארץ, בצביעה ובשנתון הזה).
אז אם אתה ערוך לזה לך על זה.
נערך לאחרונה על ידי erani99; 14-06-2016 בשעה 20:29.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
מנקודת המבט של כלי מודל 2001 אחת מהיתרונות של היאמהה וי מקס שלי, הם שמדובר באופנוע קאלט אהוב ומכובד בארץ ובעולם. שיש לו עדת מעריצים ושוק רחב מאד. עוזר גם שיש כמה וכמה מועדונים גדולים שעוזרים בידע עצה ואפילו חלקים המחירים שווים לכל נפש. האופנוע עצמו מפגין אמינות מרשימה
כיוון שהוא בנוי מראש לשימוש קיצוני.
כך גם היה באופנוע הקודם שלי שהיה אופנוע אספנות מודל 1977 ושימש אותי כרכב יומי ולטיולים למרחקים גדולים גם שם היתרון היחסי היה שמדובר באופנוע נערץ על ידי רבים (BMW R100RS).
וכמובן שצריכים לקחת בחשבון את כל החבילה, אבל שמעתי גם על אופנועים חדשים יחסית שליבואן לא היה חלק נדרש והבעלים המתין כמה שבעות למשלוח ושילם מחיר פרימיום...אני לפחות צפיתי את זה.
האופנוע שלי עובד כמעט שבעה ימים בשבוע כולל רכיבות ארוכות בסופי שבוע ובניגוד למה שערן חושב גם כשעבדתי מחוץ לי-ם לא נרתעתי לרכוב עליו יום יום בקו י-ם ת"א. ללא תלונה מצידו.
יתרון נוסף באופנועים ותקים שיש מספיק חומר לדעת וללמוד מראש על הבעיות הצפויות ויש גם אין ספור פתרונות מוכרים לרוב הבעיות וניתן לדעת ממרחק הזמן על אמינות הדגם וחולשותיו!
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 15-06-2016 בשעה 08:41.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!