וי סטרום 650 יעשה את העבודה ויספק בדיוק מה שאתה דורש ממנו.
בשנתון הזה תוכל לקנות כלי שנת 2011, מתיחת התקציב עוד טיפה תאפשר לך לקנות דגם 2012 החדש יותר, שאני חושב שזה הרבה יותר עדיף על כלי ישן משנת 2001 שיכול להפוך בקלות למיטה חולה.
בהצלחה.
שלום לכולם ותודה על ההצטרפות .
אני מתגורר בחולון ונסיעותיי מחולקות בין אזור המרכז/רחובות לרמת הגולן באופן כזה שרוב הזמן אני מתנייד בחולון/רחובות/הוד השרון ופעם בשבוע/שבועיים ברמת הגולן . עד היום התניידתי רק על קטנועים למיניהם כאשר כיום אני רוכב על מקסים 400i 2015 .
אני מחפש לשדרג לאופנוע תיור אשר יקל עליי בעיקר בנסיעות התכופות והארוכות לצפון ויחד עם זאת שיהיה מספיק נוח לתמרון בתנועה של המרכז . אני מעוניין באופנוע שיכיל ציוד גם ביום יום ( 2 קסדות , מעיל , כפפות , כיסוי וכדומה) , שיהיה עם כוח זמין אך מרוסן (לא מחפש טיל בליסטי או השכבות) , שיהיה נוח לתמרון וסלחן לרוכב והכי חשוב נוח ומפנק לנסיעה של 3 שעות מבלי להחזיר את החוליות בגב למקומן בסוף הנסיעה .
אני חשבתי על ימאהה fgr1300 , 2001 ואשמח לשמוע את דעתכם והמלצותיכם .
התקציב שלי הוא עד 40,000 ש"ח .
תודה מראש לכול המגיבים .
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 12-06-2016 בשעה 19:38.
וי סטרום 650 יעשה את העבודה ויספק בדיוק מה שאתה דורש ממנו.
בשנתון הזה תוכל לקנות כלי שנת 2011, מתיחת התקציב עוד טיפה תאפשר לך לקנות דגם 2012 החדש יותר, שאני חושב שזה הרבה יותר עדיף על כלי ישן משנת 2001 שיכול להפוך בקלות למיטה חולה.
בהצלחה.
תנסה ורדרו 1000..
6 אלף לא 4, בדגם החדש יותר כל 12, עדיין עדיף מכלי משנת 2001, לפחות יכנס למוסך לטיפול ולא לתיקון.
לא אמרתי שכל ימאהה 2001 הוא גרוטאה,
פשוט לאור העובדה שיש לא מעט אנשים בארץ שחוסכים בתחזוקת כלי רכב, ההסתברות לפול על כלי שהוא חתול בשק בשנתון זה היא גבוהה מדי.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
מעבר לשנתון , במידה והאופנוע טופל ומטופל במקצועיות , האם הוא כלי נעים , נוח וסביר גם בעיר ובמיוחד לרוכב מתחיל באופנועים מסוג זה ?
udicohen
הכי טוב זה שתסע לעופר אבניר תקח נסיעת מבחן, הרכיבה דומה יחסית בין הישן לחדש.
מבחינתי אני ממליץ מכיוון שהיו לי שניים ויסטרום 650, 2005 ו2012, אני כרגע בלי ויסטרום בגלל שקיבלתי אופנוע מהעבודה, אך אם בעתיד יצא לי לקנות אופנוע בתקציב הזה הוא יהיה רק ויסטרום, אך הוא גם יהיה כמה שיותר חדש בגלל אמינות ובטיחות עדיפה.
לא השנתון ולא הקילומטרז' הם לא המדד היחידי למצב האופנוע.
המדד היחידי והנכון הוא האופנוע הספציפי עצמו.
מי שקונה אופנוע ישן משיקולי תקציב, צריך לדעת לקבל בהבנה ובאהבה את
החבילה הנוספת שנלוות לאופנוע כזה.
למחילים או כאלה שלא רוצים נדוניה נוספת ביחד עם האופנוע מומלץ לקנות אופנוע
חדש יותר, אבל זה לא אומר שהוצאות ההחזקה יקטנו משמעותית.
יש להפריד בין טיפולים שוטפים ובלאי סביר, לתיקונים יקרים ומסובכים.
מעבר לכך לכל אופנוע סיפור חיים שצריך לדעת ולהכיר.
ספציפית אני מסכים שאם מדובר בתקציב מוגבל, יש לקנות אופנוע במחיר
הנמוך מהתקציב ולהשאיר מקום ליישור קו ותקלות שיצוצו במהלך החודשים
הראשונים.
לפותח השרשור הייתי ממליץ ללכת על אופנוע פשוט ומוכר וחסכוני בדלק, הויסטרום
יכול להיות בחירה מצוינת במידה והוא מספיק נוח למשתמש.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!