אתה יכול להביא מה שאתה רוצה.
כמו שכולנו מכירים יש את עופר אבניר, מטרו, KTM סוכנות ראשית (אם אני לא טועה).
עכשיו, נגיד ואני לא רוצה אותם (מפתיע אה?), ממי אני יכול לייבא (כמו יבואן משני) ל:
Yamaha
KTM
Kawasaki
Honda
וכאלה?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אתה יכול להביא מה שאתה רוצה.
לא בדיוק...
במקרה הנ"ל אני זקוק למישהו שמייבא.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
לפני פניה לכל מיני סוכני ייבוא אישי, הייתי מתייעץ בעניין עם ליאור ברוך שיש לו ניסיון בייבוא רכבים ואופנועים.
ככלל http://ushopsmotors.co.il הם אופציה לא רעה אם אתה מעוניין לרכוש אונליין.
אתה יכול אך קח בחשבון שיש לכך השלכות כמו חוסר באחריות שניתנת ע"י היבואן, חלקים, ולרוב זה יצא הרבה יותר יקר.
אין מה לנצל אחריות במקרה הזה.
אופנוע זול (לפחות דרך ייבוא), אפשר לטפל בו לבד ולהביא חלקים מאסיה/הודו גם בזול.
השאלה הראשונה (כמו תמיד) היא כמה.
אני אבדוק כמו שהוצע פה (: תודה רבה
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
2strokes -
אשמח אם תעדכן, אני גם מסוקרן
Sent from my LG-K520 using Tapatalk
בעניין האחריות...
http://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3624247
עוד קצת אינפורמציה
בפועל קובע הסעיף שמי שייבא מכונית ביבוא אישי, או ביבוא מקביל ומכוניתו התקלקלה במהלך תקופת האחריות יהיה זכאי לטיפול על ידי יבואן הרכב הוותיק, גם אם המכונית לא יובאה על ידי היבואן הוותיק. יתרה מזאת, חוק זה תקף גם לגבי רכבים מדגמים שאינם מיובאים על ידי היבואן הוותיק
הסיפור הוא קצת מסובך.
רוב החברות שמיבאות (כמו החברה שהוצעה פה) רגילות לייבא מארה"ב/אירופה.
כשמגיעים לאוסטרליה זה קצת שונה (הבירורים על הובלה נופלים על הבעלים) וכשמדובר בהודו אז בכלל קשה ורוב העבודה נופלת על המייבא והחברה עוזרת לך, בעיקר בניירת.
רציתי למנוע את כל זה ולכן אגיד שלא משתלם לייבא אישית דרך חברה כשמדובר במקומות כמו הודו/אסיה.
למקרה ענייני יותר.
KTM השיקה את הגרסת 250 שלה בהודו.
נכון להיום לא ניתן לייבא ממדינות ערב (מלזיה), שלמעשה מייצרות את כל הכלים המעניינים האלו.
וגם YZF-25R הדגם החדש מסתובב לו בהודו במחיר מצחיק.
*לאלו ששואלים - לא מתעניין בקטגוריות של ליטר ושל 3/4 מהרבה סיבות והראשית היא המקום שאני חי בו לא בנוי לכאלו כלים - אם אלו תשתיות וכלה בדרך שמתייחסים אליהם מצד הממשלה ו"נותנות החסות".
אי לכך ובהתאם לזאת אני מעוניין לייבא את הכלים האלו (במחיר 10 אלף ש"ח) לפני כל הכאב ראש.
יותר משתלם, כלים נחמדים מאוד (אמינים) וגם מגיעים למהירויות סבירות ל-4 פעימות.
לכן אצטרך להמשיך בחיפושי האישי (שהולך להיות מייגע) ולראות מה נסגר בנושא.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אוקי, אז מה לגבי ייבוא KTM250 מטורקיה?
אם כבא לייבא אופנוע מחול למה לא cbr250rr?
אולי כי זה אופנוע שהטיפולים שלו יקרים בטירוף
ההונדה מאוד יקר... פחות אמין ומוגבל ביכולות שלו.
הטיפולים שלו בעייתים יותר כי הוא 2 בוכנות, המערכת חשמל שלו יותר מורכבת והמשאבות שלו מוצבות מעל הבוכנות כדי לחסוך במקום (כל זה מייצר בעיות סתם).
הטכנולוגיות שלו חדשות לגמרי לתחום הספורט 250 ולכן הוא יסבול מחבלי לידה (בטוח).
KTM בוכנה אחת. מוגבל מבחינת טכנולוגית שניתנת לפריצה (אם רוצים - ניהול מנוע לגמרי) החלקים שלו הם כאפס לעומת ההונדה והמנוע בנוי על סמך המאתיים שכבר קיים בשוק ואמין.
ניתן גם לטפל בו לבד ממש בקלות.
לגבי ייבוא מטורקיה, אני לא יודע אם הדגם הזה הגיע לשם אבל רעיון טוב לברר.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk