לקוואסקי יש מנוע 4 בשורה. כך גם להונדה.
אני לא מאמין שאני כותב על זה, אבל הונדה צריכים להעתיק מקוואסקי.
בשונה מהאליפות הראשונה של סייקס שבה הקוואסקי היה כולו הפתעה, הסוד של קוואסקי כבר מזמן ידוע. ניהול שתי בוכנות תוך "הדממה" של שתי בוכנות נוספות מה שמאפזר לרסן את כח המנוע של ה 4 בשורה.
קצת מזכיר את עידן הבינג באנג של ברג'ס את דוהאן ב NSR500 של הונדה. בסופו של דבר דוהאן, אחרי שכולם עברו לבינג באנג, חזר לרכב על סקרימרים.

ראיי רכב טוב גם לפני קוואסקי אבל התוצאות שלו על גבי ה CBR1000 של טן קאטה לא היו שוות אליפות כשהעונה הטובה ביותר שלו על הונדה הסתיימה במקום השלישי באליפות. אין ספק שלראיי חיבור מיוחד עם הקוואסקי שלו.

איללכא...בנתיים, קוואסקי על הגל