משהו שאני אישית הגדרתי לעצמי.
יש לי nfc tag על האופנוע, מה שמשמש אצלי בתור מתג.
כאשר אני מעביר את הפלאפון בפעם הראשונה, הוא יודע לבד לסנן את כול שיחות הטלפון ולהגיב בסמס שאני בחרתי מראש.
חוץ מאנשי קשר חשובים שאותם הם לא מסנן ואני יכול לענות להם על פי בחירה (מפקדים, חברה ומשפחה). פלוס, שם על מצב שקט כדי לא לקטוע לי מוזיקה או וויז.
כאשר אני מעביר שוב, חוזר למצב רגיל.
בנוסף, עשיתי שתמיד אחרי 3 שעות הוא חוזר למצב רגיל, בגלל שכמעט תמיד אחרי שלוש שעות ייגמר לי הדלק או הכוח.
אולי אצלך זה ככה, אני לא רוצה לענות, אני רוצה לסנן בנימוס.
Sent from my H60-L12 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
סך הכל דיון חשוב והרוחות פה חיוביות.
ברשותכם אעשה קצת סדר. רכיבה עם דיבורית ייעודית מותרת על פי חוק וכך, חוקית, ניתן לרכוב עם מוזיקה וגם לדבר בטלפון.
למיטב הבנתי אין איסור על רכיבה עם אטמים על פי החוק וכבר הוכח מעבר לכל ספק כי רכיבה ארוכה ללא אטמים פוגעת בשמיעה.
רכיבה עם מוזיקה מפריעה לריכוז ובשיחת טלפון זה אף חמור בהרבה.
מכאן זה כבר שיקול דעת של הרוכב.
אישית - רוכב עם אטמים כמעט תמיד, למעט רכיבות עירוניות קצרות.
מוזיקה - בתנועה בין עירונית זורמת. ברכיבה בשוליים בפקקים או בעיר, משתדל לכבות את המוזיקה או להנמיך משמעותית.
טלפונים - בהגדרה פשוט לא מחבר את הנייד לדיבורית. כשאין ברירה ומחבר נייד עבור הנחיות של וויז, או שמסנן, או שעונה ואומר שלא יכול לדבר כרגע.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.