שמע, לא מבין אותך כל כך.
טעויות קורות, יש לפעמים כשלים.
יצרן שמגלה כזה דבר ומחזיר את הכלים לטיפול...בעיני הוא יוצא אמין.
מה זה משנה מי מפסיד? תסתכל הפוך, מי מרוויח.
היצרן מגלה יושר ואמינות זה רווח עבורך...
לא כמו תדיראן, שעשר שנים הסתירה את העובדה שדגמים מסויימים מתוצרתה,
מתלקחים ושורפים את הבית על יושביו והם, למרות שידעו, המשיכו למכור ולהעלים עובדות.
אתה כרוכב מרוויח שלא מורחים אותך ונותנים לך לחשוב שאתה אשם ועוד מחייבים אותך על התיקון היקר.
צאו מהסרט של המקופחים.
יש לי B-KING מפורק משנת 2009, על ג'קים בחצר.
לא נוסע כבר שנה וחצי...
לפני חודש קיבלתי ריקול על מיישר זרם שהבעיה שלו כזו:
החלק הפנימי נוטה להפרד מגוף הקירור החיצוני
אופנוע מ-2009...אתה קולט?
במקרה שלי...הבאתי את החלק שממילא היה בקופסה כי האופנוע מפורק
וקיבלתי חדש דנדש להרכבה.
אז מה אתה אומר? חרא של יצרן...נכון?