למיטב ידיעתי כבר לא ניתר לראות כמה ניצלת
אני פעם נכנסתי למשתמש שלי בגולן טלקום וראיתי כמה ניצלתי אבל כיום לא מופיע לי הטבלה
השבוע קיבלתי הודעה שניצלתי 75 אחוז מנפח הגלישה שלי ואם אחרוג יעלה לי כל 5 שקלים ל1GB .
למיטב ידיעתי ( החוזה קבור בבית צריך למצוא אותו) יש לי גלישה חופשית ובמידה וחורגים אמורה להיות האטה.
התקשרתי לספק הסלולאר וכמובן שהוצעה לי חבילה מוזלת עם חריגה ל10GB.
מדין ודברים מול החברה מסתבר שבניגוד לדרישתי בעבר אני עדיין נמצא במסלול עסקי ומעבר למסלול רגיל מצריך תשלום על סך 100ש"ח (בלי בושה אחרי 20 שנה שאני בסלקום לא מבין את שיטת שימור הלקוחות שלהם).
מאחר שכך החלטתי לעבור מסלקום כפי הנראה לרמי לוי שעולה רבע מחיר ממה שאני משלם היום וללא עלויות נלוות.
אצל רמי לוי בחריגה מנפח הגלישה יש האטה של הקצב.
ולשאלה כיצד אני יכול לדעת כמה גלשתי בפועל???
LOKI
למיטב ידיעתי כבר לא ניתר לראות כמה ניצלת
אני פעם נכנסתי למשתמש שלי בגולן טלקום וראיתי כמה ניצלתי אבל כיום לא מופיע לי הטבלה
תודה
אגב איזו רשת מומלצת ( ידוע לי שהן גולן והן רמי לוי יושבים על סלקום ופלאפון )
אני מתלבט בין גולן לרמי לוי.
אמורה להיות לך בטלפון את האופציה לשים "אזהרת שימוש" ב-DATA ואז הוא סופר כמה DATA הוא ניצל.
2 הכיוונים נספרים.
למרות שבדר"כ "העלאה" תהיה החלק הנמוך יותר.
ובנימה אופטימית זו... שחרר את סלקום.
אני אחפש ( איי פון) את האופציה.
בעקרון סלקום תפרד ממני עד ה27 לחודש (לפני שהם מחייבים לחודש הבא).
תודה
באתר של גולן יש אפשרות לראות כמה אחוז מחבילת הגלישה שלך ניצלת.
כמו כן, במכשיר שלך יש אפשרות כזו, אפשר גם להגביל את שימוש הנתונים, כלומר הגלישה מפסיקה אחרי "X" ג'יגה.
לגבי איזו חברה עדיפה-אני בגולן כמעט מאז שהופיעו, עזבתי לאחר המון שנים באורנג' להם שילמתי מאות (וגם אלפי) שקלים כל חודש. גולן מבחינתי היו הראשונים שנתנו מחירים טובים ושרות איכותי, הם נתנו אלטרנטיבה לחברות הגדולות-אז אני איתם ומבסוט מכל רגע.
תודה אני אצור קשר גם עם גולן.
בתקווה שהם לא יתמזגו עם סלקום.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אצלי ב-SONY XPERIA יש את הכלי DATA USAGE, מופיעה בהגדרות. חפש, אולי יש לך גם.
תודה
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני ב 012 גם כמעט מהרגע שנוצרו, ממש מבסוט, אחלה שירות.
לא מדבר איתם בטלפון, הכל דרך הצ'אט און ליין בנייד.
אגב הם יושבים על תשתית של אורנג' ואם אני לא טועה הם חלק מהם או משהו כזה.
כרגע זה לא מפריע לי בכלל. (היתי בסלקום ובפלאפון וסבלתי)
מבחינת שירות ( אם נתעלם מהמחיר והסחטנות שהם מפעילים במעבר מתוכנית לתוכנית) היו בסדר לאורך השנים שהייתי אצלם.
כמעט ולא נתקלתי בבעיות עם קליטה והמענה היה במונחים ישראליים סביר.
פשוט כיום אני משלם 100₪ לחבילה שאצל רמי לוי לצורך ההשוואה עולה 29₪.
מה שיש להם להציע הוא מעבר לחבילה ב39 ₪ אם אני לא טועה 10 gb - הנתונים במשרד מקווה שלא התבלבלתי ובנוסף תשלום על סך 100₪ מעבר תוכנית מהעיסקית.
כלומר ייתכן שהייתי שוקל את ה10₪ הנוספים אבל מקומם אותי השטות של לשלם 100₪ למעבר מתוכנית עסקית.
לא ברור לי שימור הלקוחות אצלם ויתרו על לקוח בעבור 100₪ לך תבין
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כמות הנדפקים מסלקום היא עצומה.. היית צריך לעזוב אותם מזמן
אמא שלי הייתה מקבלת חשבוניות עם סכומים מטורפים ואז מכתבי תביעה למה היא לא משלמת ואיומים..
מהרגע שנפתח השוק הזה לתחרות ברחנו משם.
לא היו לי תביעות מהם לתשלום מעבר למה שצריך.
לגבי לעזוב מזמן אכן אתה צודק.
בכל מקרה הוזמן סים מגולן מקווה שעד יום ראשון הוא יגיע (הזמנתי דרך משלוח).
ואני חייב לציין שעדיין אני לא מבין את מחלקת שימור הלקוחות של סלקום שאפילו לא ניסתה לשמר אותי כלקוח - הכל הסתיים ברמת שיחה מול הנציג.