ימאהה פרסמה ריקול להחלפת גיר ל-YZF-R1 בגלל כשל אפשרי בהילוך השני; כך נראות 16 שעות עבודה ב-3 דקות.
http://fullgaz.co.il/?p=109955
![]()
ימאהה פרסמה ריקול להחלפת גיר ל-YZF-R1 בגלל כשל אפשרי בהילוך השני; כך נראות 16 שעות עבודה ב-3 דקות.
http://fullgaz.co.il/?p=109955
![]()
קצת קשה לצוד את הרגע שבו מוחלף החלק הסורר. באסה.
הניקיון במוסך מרשים, הסדר על שולחנות העבודה והכלים קצת פחות.
מעניין כמה כלים צריכים לעבור 16 שעות כאלה במוסך.
איללכא...ומכיוון שאופנועים אוספים תקלות במוסך, 16 שעות על הליפט היו מדאיגות אותי
לא יודע מה איתכם - אבל לא נראה לי שהייתי שמח שמוסך יפרק פירוק כל כך מורכב אופנוע חדש, בלי קשר למי משלם על העבודה והחלקים.
אז מה היית עושה, מבקש חדש? החזר כספי? החלפה באחר?
בשביל זה יש מוסך, אם הוא יעיל, אמין ומקצועי...אני לא הייתי דואג לשניה.
מי משלם את השעות עבודה האלה? היצרן?מעניין כמה כלים צריכים לעבור 16 שעות כאלה במוסך
אם כן אז היחידים שמרוויחים מריקול כזה הם המוסכים. הלקוח והיצרן שניהם מפסידים.
היצרן כי זה עולה כסף ופוגע בשם שלו.
הלקוח כי 16 שעות עבודה על הכלי יכולות לעשות הרבה נזק.
שמע, לא מבין אותך כל כך.
טעויות קורות, יש לפעמים כשלים.
יצרן שמגלה כזה דבר ומחזיר את הכלים לטיפול...בעיני הוא יוצא אמין.
מה זה משנה מי מפסיד? תסתכל הפוך, מי מרוויח.
היצרן מגלה יושר ואמינות זה רווח עבורך...
לא כמו תדיראן, שעשר שנים הסתירה את העובדה שדגמים מסויימים מתוצרתה,
מתלקחים ושורפים את הבית על יושביו והם, למרות שידעו, המשיכו למכור ולהעלים עובדות.
אתה כרוכב מרוויח שלא מורחים אותך ונותנים לך לחשוב שאתה אשם ועוד מחייבים אותך על התיקון היקר.
צאו מהסרט של המקופחים.
יש לי B-KING מפורק משנת 2009, על ג'קים בחצר.
לא נוסע כבר שנה וחצי...
לפני חודש קיבלתי ריקול על מיישר זרם שהבעיה שלו כזו:
החלק הפנימי נוטה להפרד מגוף הקירור החיצוני
אופנוע מ-2009...אתה קולט?
במקרה שלי...הבאתי את החלק שממילא היה בקופסה כי האופנוע מפורק
וקיבלתי חדש דנדש להרכבה.
אז מה אתה אומר? חרא של יצרן...נכון?
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 22-06-2016 בשעה 16:26.
אוי ואבוי... לא התכוונתי בכלל לאיך שהמאסטר פירש את מה שכתבתי. הכוונה היתה פשוט שמבאס להיות בעלים של כלי שפורק והורכב ברמת עומק כזאת. אני מסכים שכל הכבוד על היושר והטיפול היעיל בהחלט נקודה לזכותם של Yamaha
לא באמת נראה לי שיש ברירה למי שצריך לעבור את התהליך הזה, אין ספק שאין כאן בסיס לבקשה של החלפה (גם לא של מנוע בלבד)
הסיבה היחידה שזה מבעס, מצטרפת למשפט של נעם -
שאופנועים אוספים תקלות במוסך, 16 שעות על הליפט היו מדאיגות אותי.
וזה אך ורק בגלל שרוב המוסכים בישראל, לא ברמת פדנטיות מספיק טובה...אם בכלל.
אחרת אין לי שום בעיה שיפרקו וירכיבו מאה פעם.
כשאני מפרק אופנוע ומרכיב, הכל מקוטלג, ממויין, מנויילן וממוספר,
לא נשארים לי חלקים "מיותרים" אני לא שובר, לא מחפף ולא מעגל פינות.
אם היה לי מוסך, הייתי מפסיד כסף "ביג-טיים"
הרגילו אתכם לשרות בינוני, אז אני מבין את הדאגה.
גם אני
עוז לא הבנת אותנו בכלל