בנגרר האופנוע מקובע גם מאחורה וגם מקדימה.
לא ברור לי מה בדיוק קורה עם האופנוע כשמגיעים לסיבובים חדים יחסית. זה נראה לי מפעיל כוחות צידיים על האופנוע בצורה לא טבעית.
במקרה של תאונה זה גם נראה לי אסון.
זה מזכיר מאוד את הקשירות של האופניים ואני יכול לספר לך שקראתי עשרות פעמים על אנשים שנפלו להם האופניים מהמנשאים בארץ ואני לא ממש פעיל בפורום של הרוכבים.
גם לא נראה לי בריא לאופנוע.. וגם בניגוד לנגרר אתה לא רואה את האופנוע מאחורה כשאתה עושה סיבובים ורברסים כי אין לו את מימד הרוחב של נגרר...
גם כלים בכביש יחסית לא רואים את האופנוע מאחורה (למשל דו גלגלי שיוצא לעקיפה בפקק יכול בקלות לפספס אותו ולהגיע מהיר מדי מאחורי הרכב)
בקיצור.. לא יודע.. פשוט לא נראה לי בכלל העניין הזה