מוסך שיחתום לך על מסמך כזה יהיה אחראי במידה ומשהו קורה לאופנוע או לרוכב בגלל התנהגות או ההרכבה של המנוע.
אם תמצא מוסך שיהיה מוכן לחתום על מסמך כזה בלי לראות כסף, אני אשמח לשמוע.
לאחרונה החלפתי מנוע תחתון שרכשתי באיביי לאופנוע שלי. המנוע הגיע ללא שטר מכר ואין למוכר אפשרות להנפיק לי אחד.
את ההחלפה עצמה ביצעתי בעצמי בבית ללא עזרה של מוסך כלשהו.
במכון של משרד הרישוי הבוחן רכב אמר שהוא רוצה לפחות אישור של מוסך מורשה קווסאקי (האופנוע קווסאקי כמובן) שאומר שההתקנה בוצעה כהלכה. ומצד שני המוסך אצלי בעיר לא מוכן להנפיק תעודה כזאת בלי לקחת לי סביבות 2500 שח על "פירוק לשם הרכבה" מחדש של המנוע. יש לציין שהמנוע מורכב בצורה טוב, האופנוע תקין ונוסע יפה.
בפועל המוסך רק צריך להסתכל על התושבות לראות שלא חסר בורג ושהכל מוברג היטב, ולרשום אישור על דף שלדעתו ההתקנה סבירה לפחות.
השאלה שלי.. האם יש אפשרות לבקש ממוסך אחר "אישור התקנה" שכזה על פי החוק? הכוונה מורשה משרד התחבורה (כמו שהסיכוי שלי למצוא הרבה יותר טובים), או שהחוק מחייב אישור מורשה קווסאקי במקרה שלי?
מה לעשות במצבי אם מישהו יכול לייעץ? תודה לעוזרים
מוסך שיחתום לך על מסמך כזה יהיה אחראי במידה ומשהו קורה לאופנוע או לרוכב בגלל התנהגות או ההרכבה של המנוע.
אם תמצא מוסך שיהיה מוכן לחתום על מסמך כזה בלי לראות כסף, אני אשמח לשמוע.
כמובן שבתשלום (סימלי )כלשהו
הוא ביקש ממך אישור ממוסך מורשה? הכוונה שלו הייתה למוסך מורשה של משרד התחבורה(כלומר מורשה ע"י משרד התחבורה לעסוק במכונאות אופנועים), לא למוסך מורשה יבואן של קוואסקי.
אישור מכל מוסך של אופנועים יספק אותו.
הוא בפירוש אמר מורשה קווסאקי ולא סתם מורשה, השאלה היא האם החוק איתי (מורשה משרד התחבורה) או איתו (מותר לדרוש אך ורק מורשה קווסאקי)?
לא רוצה לבאס אבל משהו לא מסתדר לי,מוסך צריך שטר מכר בשביל לעשות את מה שאתה רוצה.
הוא כיוון אותך למוסך יבואן בגלל שהם יכולים לתת אישור שזה באמת המנוע לדגם.
השאלה זה מה הם עושים במצב כזה? מאשרים,המספר הישן נמחק במ.הרישוי (מגורד מהבלוק) והמספר המקורי שהיה מוטבע? או מחליפים ברישיון למספר שהגיע עם הבלוק?
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 26-06-2016 בשעה 23:15.
המטרה היא לקבל מהבוחן רכב אישור הטבעה מחדש של המספר, למספר המקורי שרשום ברישיון- שנמצא על הבלוק שהחלפתי.