"המלצה" זו לא כותרת, קרא את חוקי הפורום ולמד לכתוב כותרות עם משמעות.
הפעם נערך, בפעם הבאה אנעל את האשכול.
אהלן! מחפש אופנוע עם ביצועים גבוהים בשטח קשה ועם זאת שמתאים לנסיעות קצרות בכביש אבל קבועות. אשמח להצעות והסברים.
"המלצה" זו לא כותרת, קרא את חוקי הפורום ולמד לכתוב כותרות עם משמעות.
הפעם נערך, בפעם הבאה אנעל את האשכול.
כל פתרון יהיה פשרה. כלי האנדורו הטובים לא מצטיינים על הכביש והדושי"ם לא מתאימים לשטח קשה.
25 אלף
דושים לא מתאימים לשטח קשה? תלוי ברוכב.
לא עם גישה כזו...
הexc fהוא ממש לא דו שימושי. זה אופנוע שטח מקצועי עם רישוי שיכול ליסוע על הכביש וטיפולים תכופים של אופנוע מקצועי.
דו שימושי: wr250r או drz400 או ajp pr5
אלו הכלים הדו שימושיים הכי טובים בקטגוריה שלהם
בהצלחה
דו"שים לא מתאימים לשטח קשה. זה לא תלוי ברוכב.
זה נכון שיש רוכבים טובים שיוכלו לרכב עם דו"שים ב"שטח קשה", אבל זה לא הופך אותם ליותר מתאימים לזה.
היתה כתבה בפולגז על חבורה שעשתה חוצה ישראל בשטח על טייפונים (אם אני זוכר נכון). זה אומר שטייפון מתאים לשטח?
יותר מזה, יש "שטח קשה" שאף דו"ש לא יעבור עם אף רוכב. אני מניח שלא לשטח כזה התכוון פותח השרשור, אבל לצורך הדיון הסמנטי זה עדיין נכון.
ולפותח השרשור -
אתה צריך להגדיר יותר טוב מה זה "ביצועים גבוהים בשטח קשה". האם אתה מחפש כלי שיסע מהר בשבילים? האם אתה מעוניין להכנס לתחום ההארד-אינדורו ולטפס מדרגות סלע?
או שאתה עוד לא ממש יודע ואתה מתכוון לגשש וללמוד את תחום השטח ואז להחליט?
מה שבטוח, כמו שענו לך, הקטמ 250 הוא לא פשרה הגיונית כי לא הוא ולא אתה תעמדו בנסיעות קבועות בכביש.
אני מתכוון לשטח קשה כמו טיפוס הרים ומדרגות סלעים וכו'...
WR250R של ימאהה ו- DRZ400 של סוזוקי אלו הם אופנועי הדו"ש הכי קרביים, הכי מוטי שטח, עם הכי הרבה יכולות וביצועים בשטח.
הם יהיו ככה גם כסטוק - ובמיוחד אם אחרי הקניה תתחיל לשפוך עליהם כסף ותתחיל להוסיף להם ולקנות כל מני שיפורים כאלו ואחרים: אז בכלל היכולות שלהם יעלו אפילו עוד מדרגה.
אבל עדיין - גם אחרי כל זה - הם תמיד יישארו אופנועי דו"ש, (ואלא אם כן באמת תשפוך עליהם עשרות אלפי שקלים) - לעולם הם לא יוכלו להתחרות באופנוע מוטוקרוס או באופנוע אנדורו מקצועי חדש מהשנים האחרונות.
מצד שני, אתה גם כמובן צריך לשאול את עצמך: האם אתה בכלל צריך (וגם האם בכלל אתה יכול להחזיק מבחינת עלויות) אופנוע שטח מקצועי מושחז מכונת מירוצים..?
אי אפשר גם משהו שייתן לך יכולות של מוטוקרוס בשטח, וגם ייתן לך יכולות כביש מצויינות, וגם יהיה מכונת אנדורו מושחזת, וגם עם מרווח טיפולים של להחליף שמן פעם בשנתיים...
אי אפשר לבלוע את כל העולם.
אין אפילו צמיגים שיכולים לתת לך ביצועים מדהימים בשטח, ואח"כ בדרך הביתה גם יהיו מעולים ויאריכו חיים ברכיבת כביש.
אני כבר לא מדבר על אופנוע שלם שיכול לרקוד על 2 חתונות. אפילו צמיגים כאלה אין.
נערך לאחרונה על ידי קוקוריקו נגד קופיקו; 28-06-2016 בשעה 21:12.
שדיברתי על נסיעה בכביש לא התכוונתי שאני מחפש ביצועים בכביש התכוונתי לנסיעה בכביש בקטע של בלאי לאופנוע... נניח הנסיעות שלי על כביש יהיו משו כמו 10 קמ במהירות יחסית נמוכה של 80 90 קמש.
כל אופנוע שתבחר יעמוד בנסיעות קצרות בכביש.
חפש 250-300 סמק מתוך ים כלי האנדורו.