אני מאוד מסכים איתך אלכס כתבת יפה מאוד.
בעניין ההילוך אני דווקא נוהג עם הילוך נמוך יותר במצבים מתוחים. ככה כשאני נוסע על הגז שלי ברגע שאני עוזב יש מיידית אפקט של האטה. ובעצם יש לי בלם נוסף - ההילוך. מעבר לכך גם תגובות הבריחה אם אני בוחר בהן , ולרוב אני לא למען האמת, גם היא יותר יעילה כאשר האופנוע נוסע עם כח.
טוב, זאת האסטרטגיה שלי כרגע וכל אחד יבחר.
שיטה נוספת שלי, היא בכבישים צפופים לפרק את הדרך להמון חלקים. אני אומר לעצמי "עכשיו אני עוקף את המכונית הכחולה, מה יכול לקרות? איך צריך לבצע את זה? מתי לצאת?", ואז עושה את החלק הקטן הזה בנחישות, ושוב מאיט ולוקח משימה חדשה- טוב כאן זה נשמע מעט טכני מידי, אבל ככה אני חושב בחלקים קטנים ולא בנסיעה חלקה ואדישה.
ושוב, תודה לפותש ולמגיבים זה נושא מאוד חשוב