ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
נכון, אבל שאתה על 125 שהטווחי נסיעה שלו בהילוכים הם מאוד מצומצמים, צריך להחזיק את הקלאץ כול הזמן ולתת גז הרבה יותר ממה שאתה צריך אם אתה מגיע לעלייה
בגלל שלאופנוע אין כוח, ואז לרדת הילוך בהתראה קצרה בגלל שיש ירידה בכבש ושוב פעם אתה מגיע לכיכר / רמזור ואתה מפחד לעשות בלימת מנוע בגלל שאתה דואג
שהטמבל מאחוריך לא יכנס בך אבל מצד שני גם אין לך (לפחות לי, אני עוד מתחיל) זמן להוריד הילוך כמו שצריך עם התאמת סל"ד להילוך, זה איפשהו הופך למועקה רצינית.
גם אם זה לעמוד ברמזורים בין עירוניים..



הכוונה שבמקום נסיעה על רביעי לנסוע על שלישי? הבעיה שהמנוע עושה רעש עצום גם ככה כי קשה לו וזה 125.. אז לנסוע יותר לאט?



בהתחשב בזה שלמדתי הילוכים לבד, כן... לא שאני גאה בזה.



תודה על התגובה. אבל וואלה אחרי היום..אני באמת לא יודע כבר.



אתה מתכוון שבמקום לנסוע על רביעי נגיד לנסוע על שלישי? הבעיה שזה מגביל אותי במהירות, גם כי אני 125 אז הטווחי תנועה שלי איתו מצומצמים..

תודה לכולם על התגובות
אני מתכוון שאני נוסע במצב שבו אם אני אתן גז אני מייד יאיץ, ואם אני אעזוב את היד אני מיד יאיט. זו לדעתי הנקודה הבטוחה יותר, גם אם זה אומר שאני יותר איטי. ככה יש לי בעצם שלושה אמצעי האטה. לעזוב את הגז היא לדעתי פעולה אינטואיטיבית, וכדאי שהיא תהיה גם אפקטיבית במקרה חירום.

Sent from my Elephone P6000 using Tapatalk