נשמע כאילו יש לך נתק. תעבור על הצמה, תתחיל מהלוח
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
בהרחבה:
לוח השעונים הפסיק לעבוד לגמרי באמצע נסיעה. לא מד הסל"ד או המהירות זזים (גם לא בהנעה שהם עושים שלום יפה), וגם לא מדי הטמפ' והדלק, גם לא האורות של הצגים.
נראה כאילו הוא לא מודע לזה שהוא מונע.
מאותתים גם הפסיקו לעבוד.
אור קדמי עובד, אבל לפעמים נכבה, אין מתג כיבוי לאור קדמי בכלי הזה, רק לאור הגבוה (שעובד אם מבקשים ממנו)..
יש רעיונות?
תודה מראש
נשמע כאילו יש לך נתק. תעבור על הצמה, תתחיל מהלוח
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אבדוק מחר, תודה.
יש בצד האופנוע בתוך הפירינג (בצד השמאלי אם אני זוכר נכון) קונקטור שבו עובר כל החשמל ללוח השעונים וידוע שהוא בעייתי.
תפתח את הקונקטור תנקה אותו ותבדוק שהפינים לא החליקו החוצה
זה בסוף היה פיוז.
לא חשבתי לבדוק את זה, כי זה היה הפיוז של המאותתים, וכל הדשבורד לא עבד.
אבל מסתבר שאותו פיוז מספק חשמל גם לשאר הדברים שם.
אולי שווה להסתכל לראות שהכל תקין בצמה ובקונקטור הזה, אולי הם גרמו לפיוז להשרף.
הנדסה טובה סה"כ
הפיוז נשרף שוב הבוקר, כנראה שאין ברירה ולפרק שם הכל ולהתחיל להסתכל קצת יותר לעומק. כי במבט זריז לא מצאתי כלום.
יש עיצה טובה לשימוש במולטימטר למשימה הזו?
בדיוק אותו מקרה תקע אותי חזק עם האופנוע, הקונקטור של מיישר זרם היה זול ולא מיועד להתמודד עם הזרמים שעוברים בו, כתוצאה מכך הוא פשוט נמס ואיבדתי טעינה
במיוחד אם אתה מתחזק בעצמך, חשוב שתכיר את הכלי ואת התקלות הנפוצות בו, לטפל מראש במחלות ילדות כאלה לרוב מוסיף לאמינות של הכלי ולא במעט
Sent from my LG-D802 using Tapatalk