תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: vstrom 650 2010, לוח שעונים + מאותתים לא עובדים.

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    15

    vstrom 650 2010, לוח שעונים + מאותתים לא עובדים.

    בהרחבה:
    לוח השעונים הפסיק לעבוד לגמרי באמצע נסיעה. לא מד הסל"ד או המהירות זזים (גם לא בהנעה שהם עושים שלום יפה), וגם לא מדי הטמפ' והדלק, גם לא האורות של הצגים.
    נראה כאילו הוא לא מודע לזה שהוא מונע.
    מאותתים גם הפסיקו לעבוד.

    אור קדמי עובד, אבל לפעמים נכבה, אין מתג כיבוי לאור קדמי בכלי הזה, רק לאור הגבוה (שעובד אם מבקשים ממנו)..

    יש רעיונות?
    תודה מראש

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    נשמע כאילו יש לך נתק. תעבור על הצמה, תתחיל מהלוח

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    15
    אבדוק מחר, תודה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יש בצד האופנוע בתוך הפירינג (בצד השמאלי אם אני זוכר נכון) קונקטור שבו עובר כל החשמל ללוח השעונים וידוע שהוא בעייתי.
    תפתח את הקונקטור תנקה אותו ותבדוק שהפינים לא החליקו החוצה

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    15
    זה בסוף היה פיוז.
    לא חשבתי לבדוק את זה, כי זה היה הפיוז של המאותתים, וכל הדשבורד לא עבד.

    אבל מסתבר שאותו פיוז מספק חשמל גם לשאר הדברים שם.

    אולי שווה להסתכל לראות שהכל תקין בצמה ובקונקטור הזה, אולי הם גרמו לפיוז להשרף.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי galb צפיה בהודעה
    זה בסוף היה פיוז.
    לא חשבתי לבדוק את זה, כי זה היה הפיוז של המאותתים, וכל הדשבורד לא עבד.

    אבל מסתבר שאותו פיוז מספק חשמל גם לשאר הדברים שם.

    אולי שווה להסתכל לראות שהכל תקין בצמה ובקונקטור הזה, אולי הם גרמו לפיוז להשרף.
    הקונקטור הוא פשוט ולא אטום למים, מישהוא שם חשב שהפירינג יגן עליו אבל הוא לא.

    תמונה טיפוסית של הקונקטור בוי סטרום לאחר חשיפה למים

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    15
    הנדסה טובה סה"כ

    הפיוז נשרף שוב הבוקר, כנראה שאין ברירה ולפרק שם הכל ולהתחיל להסתכל קצת יותר לעומק. כי במבט זריז לא מצאתי כלום.

    יש עיצה טובה לשימוש במולטימטר למשימה הזו?

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הקונקטור הוא פשוט ולא אטום למים, מישהוא שם חשב שהפירינג יגן עליו אבל הוא לא.

    תמונה טיפוסית של הקונקטור בוי סטרום לאחר חשיפה למים
    בדיוק אותו מקרה תקע אותי חזק עם האופנוע, הקונקטור של מיישר זרם היה זול ולא מיועד להתמודד עם הזרמים שעוברים בו, כתוצאה מכך הוא פשוט נמס ואיבדתי טעינה
    במיוחד אם אתה מתחזק בעצמך, חשוב שתכיר את הכלי ואת התקלות הנפוצות בו, לטפל מראש במחלות ילדות כאלה לרוב מוסיף לאמינות של הכלי ולא במעט

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. וינקרים לא מאותתים
    על ידי Farouz12 בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 17-04-2016, 08:57
  2. סוזוקי ויסטרום 650 Suzuki Vstrom
    על ידי gilkor בפורום פורום מכירה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-04-2016, 16:57
  3. מאותתים גמישים
    על ידי Kopel בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-02-2016, 14:29
  4. טסט בלי מאותתים ומראות (אופנוע שטח)
    על ידי Motor בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 15:19
  5. עובדים עלי או שלא?
    על ידי nati321 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 16:52

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO