תוצאות 1 עד 4 מ 4

אשכול: יציבות האופנוע והגוף תוך כדי הוצאת פלג גוף תחתון החוצה בפניות

צפייה משולבת

  1. #1

    יציבות האופנוע והגוף תוך כדי הוצאת פלג גוף תחתון החוצה בפניות

    אחרי כמה קורסים של רכיבה מתקדמת וימי "מסלול" (מגרש חנייה עם פרורייד), אני מרגיש די סגור על התנוחה שבה מוציאים חצי תחת ומורידים ברך.
    אני עדיין לא ממש קרוב ללגעת עם הברך. לא בגלל הזווית הטייה של האופנוע, אלא יותר בגלל שאני לא מרגיש בנוח להוציא את הגוף שלי כל כך מהמרכז של האופנוע תוך כדי פנייה.
    ההרגשה שלי היא שאם לצורך העניין אני נכנס קצת מהר מדי לפנייה וצריך לתקן מעט עם הבלם האחורי, זה יהיה קשה בהרבה לעשות את זה כשאני כבר עם חצי גוף בחוץ (הרי מוציאים את הגוף לפני הפנייה) מאשר כשאני יושב במרכז האופנוע ומחבק את המיכל עם הרגליים בתנוחה רגילה.
    כנ"ל לגבי החלפת הילוך תוך כדי פנייה (אם פיספסתי אחד בהורדה).
    בכללי, ההרגשה שלי היא שאם אני לא תופר בדיוק את מהירות הכניסה והקו הנכון יהיה לי קשה לתקן עצמי עם התנוחת גוף הזו, וזה מספיק כדי לגרום לי להשאר במרכז האופנוע ולעבוד רק עם הפלג גוף העליון כשאני רוכב אגרסיבי, חוץ מבפניות שאני ממש סגור עליהן ומרגיש איתן בנוח.

    זה לגטימי או שכדאי לי לעבוד קצת יותר על התנוחת גוף?

    עוד משהו....
    שיפשוף של הסליידרים שעל המגפי רכיבה ברכיבה אגרסיבית. מפחיד קצת בפעמים הראשונות... יש ממה לחשוש? כדאי להימנע? או להיות בשקט ולהנות??

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1
    בהחלט צריך להגיע למצב של מוכנות מלאה בתפעול האופנוע ותנוחת הגוף לפני הפנייה.
    בסה״כ זה מעולה שתעבוד לפני על כל העניין של בלימה נכונה,היגוי וכל השאר לפני שתחפש להשחיז ברכיים.
    והסליידרים במגף...לא יודע על איזה סוג אופנוע אתה רוכב,אבל תבדוק שהכפות רגליים שלך מונחות בצורה הנכונה ולא יוצאות החוצה.
    (מה שיש כאלה שקוראים רגלי ליצן)

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3
    החלפת הילוך במהלך פניה במיוחד כשאתה עם התחת בחוץ זה לא רעיון כזה טוב רוב הזמן
    בזמן העברת הילוך אתה מכניס זעזוע לאופנוע ברוב המקרים, דבר שאתה צריך להימנע ממנו בפניה
    לפני הפניה תכין את עצמך מבחינת מהירות הילוך נכון ותנוחת גוף
    ברגע שאתה בפניה, תתרכז בפניה, אם אתה לא מכיר את הקטע כביש בו אתה רוכב מספיק טוב או שתוציא רק קצת תחת או שתישאר בתנוחה שגורמת לך להרגיש בנוח
    בכל אופן אתה מהיר כשאתה מרגיש בנוח על האופנוע, זה בטוח אמרו לך כבר באופנוען מאומן

    בנוגע לשפשוף של הסליידרים במגפיים, כן זה מפחיד בהתחלה
    שים לב שאתה שם רגליים בצורה נכונה על הרגלית, כשאתה מוציא ברך החוצה כף הרגל גם תפנה כלפי חוץ ולכן חשוב לשים לב איך אתה ממקם אותה על הרגלית
    אצלי אחרי ששפשפתי את הסליידר של המגף גיליתי שהגשש באותו צד היה ממש נמוך(הונדה והשטויות שלהם) בגדול זה סממן שאתה הולך להגיע לקצה תחום ההטיה של האופנוע
    אם אתה רוצה להעלות מהירות הקטע כביש הנתון תראה אם אתה יכול לשפר קווי פניה

  4. #4
    קיבלתי והפנמתי, תודה

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) הוצאת רישיון, מתלבטת בין A1 ל- A2
    על ידי net@ בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 13-07-2016, 23:24
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-06-2016, 23:41
  3. פלאג קופץ החוצה באמצע נסיעה
    על ידי HAIM841 בפורום פורום טכני
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 11-03-2016, 11:15
  4. ביגוד תחתון
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 01-12-2015, 21:35
  5. ביטחון בפניות
    על ידי nihrider בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 13:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO