המשך המשך המשך
פרונט: כולל משולשים wr250f
ג׳אנטים 17״ exell
צילינדר חדש בוכנה חדשה
צינורות בלם פלדה שזורה
מיכל דלק בנייה עצמית
זנב שלדה wr250f
סעפת : נירוסטה 304 בנייה עצמית
אגזוז crf450
ניקוי חול לשלדה וציפוי אלקטרוסטטי באבקה
הברקה של כל חלקי האלומיניום
מושב wr250f
משאבת בלם אחורית nissin
פילטר אוויר bmc פתוח
קרבורטור fcr
אופנוע בסיס klx650r 1997
המשך המשך המשך
המשך וזהו
המשך המשך
המשך של המשך
כןנעוד ועוד
מוכרת לי הגרוטאה הזאת p:
תעלה תמונות דרך jpg.co.il
נייס!
לא שייך לטכני.
נערך לאחרונה על ידי קסד; 03-07-2016 בשעה 10:26.
שאפו
יכול לפרט במה כרוכה העבודה בבניית הסעפת?
א) למצוא צינור פלב״ם בקוטר המתאים
ב) לדעת לרתך ארגון
ג) מדידה נכונה והתאמה גם לכניסה למנוע וגם לחשב קוטר כניסה לדודים כולל אטם (חרטתי אטם מפליז)
ד) העתקתי את הפלאנג׳ המקורי (הפלאח שמחזיק את הסעפת בקדח הפליטה ) העתקתי אותו גם על פלטת נירוסטה 304 עובי 4 ממ
ה) הסעפת שבניתי רחבה ב 3 ממ מהסעפת המקורית .. לא משהו מדעי או מדוייק אבל הסאונד פצצה ומרגיש לי מעולה . גם לפי דעתי מתאים בצורה יפה לדודים של crf .