אטמי אוזניים אינם אוטמים ב 100% ורכיבה אתם אינה מכניסה את הרוכב למוד חרשות.
אז מעבר לתחושות הסובייקטביות של כל רוכב יש גם מציאות אובייקטיבית.

ובמציאות יש מספר קבועים שאינם משתנים בהתאם לגחמות של רוכב כזה או אחר.
1. רעש רוח סביב קסדה, גם השקטה ביותר שאתם יכולים לרכוש במיטב כספכם הוא כ 100 דציבל. גם במהירויות שאינן גבוהות באופן יוצא דופן, שבהם כולנו רוכבים בכביש מהיר וגם כזה שאינו מהיר במיוחד.
2. רעש של 85 דציבל מוגדר על ידי המשרד לבטיחות וגהות כסף שדורש הגנה.
3. הגרף אינו מתנהל כטור חשבוני. 88 דציבל לא רועש ב 10% יותר מ 80 דציבל. 88 דציבל רועש הרבה יותר מאשר 80 דציבל.
4. אטמים, שוב, אינם אוטמים 100%. אטמי ה Mack's שבהם אני משתמש מנחיתים את עוצמת הרעש ב 27דציבל. ובחשבון פשוט, הם מפחיתים את רמת הרעש הרחק אל תוך התחום שאינו מוגדר כמפגע בריאותי.

אני רוכב כשלוש שעות ביום חמישה ימים בשבוע כבר 15 שנים. החילותי להשתמש באטמים אחרי שהתחלתי לסבול באופן מורגש וברור מרעשי הרכיבה. הייתי מסיים רכיבה עם צלצולים באוזניים, כאבי ראש, תשישות קשיים בריכוז גם במהלך הרכיבה עצמה. ועוד מריעין בישין שנעלמו ביעף עם השימוש באטמים.
נזקי שמיעה הם מצטברים ולא תמיד הפיכים. מכאן, שכל רוכב יעשה את חשבונו הוא.

ובשורה התחתונה, אטמים בוודאות שומרים על האוזניים.

איללכא...ולטעמי, גם משפרים את הבטיחות ברכיבה.