תוצאות 1 עד 15 מ 34

אשכול: מס הקנייה לקטנועים עד 250 סמ"ק צפוי לרדת מ-40% ל-20%

צפייה משולבת

  1. #1
    כל עוד לא יהיה פיקוח על מחירי היבואנים בנושא אחרי הוזלת המיסוי,לא יהיה שינוי גדול במחירים,כי ליובאן יהיה פתח לבוא ולהגיד שהוא הוריד את המחיר ב5% והורדת המיסוי רק תגרום לו לרווח גדול יותר לכיס שבכל מקרה הוא מרוויח אותו מהיקף המכירות של קטנועים בנפחים עד 250 סמ״ק.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    28
    אז כמה יעלה קטנוע פשוט? ברגע שיהיה אפשר לקנות קטנוע 125 בכ 8,000 ש"ח אז גם היקרים יותר יאלצו להוריד במחיר...
    ושלא נדבר על שוק המשומשים, שם יהיו קטנועים במחירים של אופניים חשמליות, ואז יישאר לטפל בביטוח במקביל, והופ הצריכה תעלה...

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי moosh צפיה בהודעה
    אז כמה יעלה קטנוע פשוט? ברגע שיהיה אפשר לקנות קטנוע 125 בכ 8,000 ש"ח אז גם היקרים יותר יאלצו להוריד במחיר...
    ושלא נדבר על שוק המשומשים, שם יהיו קטנועים במחירים של אופניים חשמליות, ואז יישאר לטפל בביטוח במקביל, והופ הצריכה תעלה...
    המחירים של הדו גלגלי תמיד היו הרבה פחות בעיתיים מאשר הביטוח.
    אנשים שהגיעו מעולם הרכבים ורגילים לעשות את הטריפל של חובה-מקיף-צד ג' פתאום מגלים שעל קטנוע קטן שאמור לשמש ככלי תחבורה זול הם צריכים לשלם קרוב לעשיריה כל שנה ופשוט זונחים את הרעיון.
    תוסיף לזה את עניין הטיפולים שאם רכב משפחתי ממוצע עושה בערך 15 אלף ק"מ בשנה ועושה טיפול אחד לפני טסט, הרי שקטנוע כמו אקסמקס יכנס 5(!!) פעמים למוסך באותה שנה ואני לא אכנס לעניין התמחור של חלפי יאמהה או דו גלגלי בכלל.

    יש הרבה מאוד גורמים שאתה בודק לפני הרכישה ולא הכל סובב סביב מחיר הרכישה.

    לגבי הנושא, זה די ברור שלא נראה 20% הוזלה של דגמים מפורסמים אבל דגמים פחות מפורסמים כמו הסילבר בלייד של keeway יהיו עוד יותר אטרקטיביים וזה תמיד טוב לצרכן.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    28
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    המחירים של הדו גלגלי תמיד היו הרבה פחות בעיתיים מאשר הביטוח.
    אנשים שהגיעו מעולם הרכבים ורגילים לעשות את הטריפל של חובה-מקיף-צד ג' פתאום מגלים שעל קטנוע קטן שאמור לשמש ככלי תחבורה זול הם צריכים לשלם קרוב לעשיריה כל שנה ופשוט זונחים את הרעיון.
    תוסיף לזה את עניין הטיפולים שאם רכב משפחתי ממוצע עושה בערך 15 אלף ק"מ בשנה ועושה טיפול אחד לפני טסט, הרי שקטנוע כמו אקסמקס יכנס 5(!!) פעמים למוסך באותה שנה ואני לא אכנס לעניין התמחור של חלפי יאמהה או דו גלגלי בכלל.

    יש הרבה מאוד גורמים שאתה בודק לפני הרכישה ולא הכל סובב סביב מחיר הרכישה.

    לגבי הנושא, זה די ברור שלא נראה 20% הוזלה של דגמים מפורסמים אבל דגמים פחות מפורסמים כמו הסילבר בלייד של keeway יהיו עוד יותר אטרקטיביים וזה תמיד טוב לצרכן.
    אני כבר תקופה קונה 50 סמ"ק משומש, בגלל שאני לא מוכן להשתמש באופניים חשמליים, והביטוח לא יקר באופן יחסי כמובן...
    אשמח לרכוש קטנוע כמו הS1 של דיאלים במחיר ה"אמיתי" שלו...

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    31

    הייתי שמח לדעת מה זה אומר מחיר האמיתי?

    ציטוט נכתב במקור על ידי moosh צפיה בהודעה
    אני כבר תקופה קונה 50 סמ"ק משומש, בגלל שאני לא מוכן להשתמש באופניים חשמליים, והביטוח לא יקר באופן יחסי כמובן...
    אשמח לרכוש קטנוע כמו הS1 של דיאלים במחיר ה"אמיתי" שלו...
    לא הבנתי מה זה אומר המחיר האמיתי שלו?
    וד"א אני חייב להגיד שה125 באמת כלי נחמד

אשכולות דומים

  1. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-07-2016, 23:46
  2. (כ"ע) כמה שאלות בנושא בדיקה לפני קנייה
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-05-2016, 10:39
  3. צפוי שזה יבוא: Lg3 אין לי עברית מה אני עושה
    על ידי דינגו בפורום אוף טופיק
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 09-11-2015, 23:30
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-09-2015, 17:38
  5. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 05-06-2015, 12:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO