עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 54

אשכול: GS500 - עשיתי נזק בקרבורטורים, מפחד להחמיר את המצב

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    GS500 - עשיתי נזק בקרבורטורים, מפחד להחמיר את המצב

    היי חברים. אקצר את הסיפור הארוך - גרמתי נזש לאופנוע שלי ע"י נסיעה עם עודף שמן ונסיון ווילי שאחריו היא נכבתה ובקושי סחבה 40 הביתה.
    שמתי שמן חדש ופילטר, פלאגים חדשים, היא הניעה אבל אחרי 15-20 דקות של נסיעה רגילה היא התכבתה ולא נדלקה בלי גז, ולא שמרה על סל"ד סרק בכלל. החזרתי אותה הביתה על חצי-צ'וק.
    ניקזתי את ה-float bowl ופתחתי את תחתית הקרבורטורים לנקות את ה-jets. היא הניעה לאחר מכן ואחרי שנתתי קצת גז ל-3-4 אלף סל"ד היא פשוט נשארה שם, גם בלי צ'וק (הניעה רגיל ל-1.2 אלף סלד וברגע שנתתי גז נתקעה שם). ניסיתי לסנכרן את הקרבורטורים, ובטעות הוצאתי את בורג הסנכרון כליל. כעת לא מניעה ואחזיר את הבורג מחר למקומו, מה שידרוש שוב פירוק של חצי אופנוע.
    אין לי כרגע את הכסף לקחת אותה למוסך, אני אשמח לעצות. כל העבודה אני עושה עם GSTwins האמריקאיים שנותנים עצות טובות...ממש לא רוצה לחכות עד לעשירי עם אופנוע מושבת מתחת לבית... אשמח לכל עזרה.

    אני מאזור אשדוד אם זה עוזר.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    א) אופנוע זה זכר, וכאן זה הפורום הטכני. אם אתה רוצה שיקחו אותך ברצינות - קח את השפה שלך ברצינות.
    ב) אני מניח שנשפך לך שמן לתיבת האויר ומתיבת האויר למנוע ולקרב', וזה לא הדבר הכי גרוע, הנזק שעשית בעצמך גרוע הרבה יותר. תוריד את הקרבורטורים, תנקה אותם כמו שצריך ולא חלקית, תחזיר את בורג הסרק למקומו, תכוון את גובה המצוף, תרכיב, תניע, ואז נראה.

    ותיקנתי את הכותרת.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    מה הכוונה לא לנקות חלקית? הם נראים מאוד נקיים, מה אני צריך עוד לנקות מלבד ה-jets?
    ודווקא תיבת האוויר הייתה יבשה, לא חושב שהשמן הגיע לשם.
    אציין כי האופנוע נסע נהדר לפני שהתעסקתי איתו.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ברור שהוא נסע נהדר לפני שהתעסקת איתו
    אחר״כ תפרסם אותו למכירה כחדש,שמור או כל בולשיט אחר.
    מחטים,דיאפרגמות,סיכות,דיזות,כל חלק בקרבורטורים לפרק לנקות ולהחזיר
    אם אין לך ספר רכב אז תחכה ל10 ותקנה,אל תעבוד בלעדיו.
    נ.ב
    עזוב את הgs המסכן למנוחה,התעללו בו מספיק בחייו.
    נ.ב.נ
    לכל כלי יש סולם מאמצים,האופנוע שלך זקן בלשון המעטה (14 שנים לכלי כזה זה המון) הוא לא יחזיק את השטויות שאתה חושב לבצע איתו,
    או שמשאבת שמן תקרוס (קרה לי בעשרות מנועים) או שתפרק את הגיר (שלושה מנועים) או שיתחיל לדפוק (עשרות מנועים)*
    אם יש לך (ואין לך) את התקציב לעמוד בהוצאות שיגיעו והם יגיעו...אז תעשה את זה
    אם לא...תשתמש בו למה שהוא נועד,כלי רכב ולא יותר מזה.
    נערך לאחרונה על ידי R86; 29-06-2016 בשעה 23:32.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    טוב, אם אלו הולכות להיות התגובות פה אז תחסכו לי את ההרצאות ותנעלו את השרשור.
    אני ממש לא אחד שמתאכזר לכלים שלו, פשוט ניסיתי פעם אחת מסקרנות וזה לא יחזור על עצמו. ומניין לך לדעת מה העבר שלו? 2 חבר'ה בני 40-50 היו בעליו לפני וזהו.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אוקיי, קראתי בספר הרכב שמצאתי ברשת (ספר המוסך ולא הספר שבא איתו). לפי הספר אני רואה שכן פעלתי כמו שצריך במה שנגעתי בו. בקרבורטור.
    מסקנות כרגע - אחרי שהאופנוע הניע והגיע ל-3-4 אלף סל"ד זה ככל הנראה בגלל כבל הגז שנתפס לו ולא משתחרר עד הסוף כשאני מושך בו (אחרת איך להסביר את זה שאם אני משכתי בו בצורה חדה הסל"ד חזר למצבו הרגיל אך בהעלאה הדרגתית בעדינות הוא לא חזר).
    סדר הפעולות שתכננתי הרגע - להרכיב מחדש את בורג הסנכרון, לבדוק את כבל הגז ומצבו, לסנכרן את הקרבורטורים וזה אמור לפתור את זה.

  7. #7
    צור איתי קשר בפרטי ואנסה לסייע לך.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    מה הכוונה לא לנקות חלקית? הם נראים מאוד נקיים, מה אני צריך עוד לנקות מלבד ה-jets?
    ודווקא תיבת האוויר הייתה יבשה, לא חושב שהשמן הגיע לשם.
    אם תיבת האויר היתה יבשה - אני חושב שהדבר היחיד שיכולת לעשות בנחיתה מהווילי זה לדפוק את הכיוון של המצופים ו\או לתקוע את אחת הדיאפרגמות (הסליידים עם המחטים שעולים ויורדים - שאותם ואת הפסים שלהם לא ניקית בכלל לפי התאור שלך).
    כבל הגז שנתפס זה לא הכי סביר, למרות שזה יכול להיות. לכבל גז אצלך, אם זכור לי, יש 2 - מושך ומחזיר, צריך לוודא ששניהם מכוונים כמו שצריך ומאפשרים למצערת את מלוא התנועה. בנוסף לזה יש דברים אחרים לבדוק - מצערות שמסתובבות ולא חוזרות עד הסוף (בגלל כיוון לקוי של כבל גז או בגלל לכלוך בתוך גוף הקרב' שלא ניקית), לוודא ששתי המצערות סוגרות את המעברים כמו שצריך במצב סגור (כדי שנק' ההתחלה לסנכרון הקרב' תהיה טובה), לוודא שהקפיץ של המצערות עובד ולא השתחרר, לוודא שהסליידים זזים חופשי בתוך המסילות שלהם.

    נ.ב. כשכותבים "ספר רכב" - הכוונה היא מראש לספר המכונאים שמוצאים ברשת. זה מפורט בשרשור הנעוץ "טיפולים - מה\פעם בכמה\וכו' - זה כאן".
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 30-06-2016 בשעה 08:42.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    כרגע בעבודה אבל מה שיכול לאשר עד כה:

    כשאמרתי שניסיתי להרים לווילי זה ניסיתי. בחיים לא הרמתי ובזמן הקרוב לא מתכנן לנסות שוב. העלתי לאזור ה-7 אלף סל"ד וזרקתי קלאצ', המצרעת לא הייתה פתוחה עד הסוף. הרגשתי משיכה חזקה קדימה אבח שום דבר לא "התרומם". חזרתי על זה עוד פעם וזה קרה.

    את כבל הגז לא ניתקתי כלל כששפתחתי את ה-float bowl, השארתי אותו והצ'וק מחוברים ופירקתי על לוח עץ ששמתי במקום בו יושב מיכל הדלק בד"כ. ממה שזכור לי שתי המצרעות נפתחות ונסגרות בסנרכון מצויין ונסגרות עד הסוף. כשאני מושך את המצרעת לבערך רבע-סיבוב ועוזב יש את צליל הנקישה מהקרבורטור שמסמל שהכבל חזר למקום, אבל כשאני מושך יותר בעדינות לא שומעים דבר והיא חוזרת למקום לאט.

    עוד שאלה - כמה דלק אמור לצאת בד"כ כשאני מנקז את הקרבורטור לפני פירוק?

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אם סגרת את ברז הדלק - אז מה שאמור לצאת זה נפח הכוסית + מה שנמצא בצינורות המובילים את הדלק בין ברז הדלק לקרב'. כמות קטנה סה"כ.

    אם לא עלית לווילי, אז לא קרה כלום לקרב'. מה שיכול להיות ולדעתי הכי סביר - זה שמהמשחקים שלך עם הגז הסלייד נתקע במקום פתוח מדי. סלייד - זה מה שמחובר לדיאפרגמה, החלק השחור בקרב' שזז למעלה-למטה מאחורי המצערות שלא פירקת והיית צריך.

    כמו כן, זה שלא פירקת את הכבל לא אומר שום דבר טוב. עדיף לפרק, לשמן ולהרכיב כמו שצריך.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 30-06-2016 בשעה 09:59.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    עם מה מומלץ לשמן? כרגע יש לי WD40 וספריי שרשרת בלבד.

    יצאה לי כמות שהייתה מספיקה כמעט למלא כוס אספרסו קטנה בפעם הראשונה.

    ואיך ניתן להסביר שאחרי החלפת השמן, הפילטר והפלאגים האופנוע נסע מצויין ב-15-20 דקות הראשונות ואז נכבה בסלד סרק ולא נשאר מונע בלי גז? גם זה קשור לסליידר ולדיאפרגמה?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תנשום עמוק.
    אם היה נזק מכני מעודף שמן לא היית חוזר הביתה ברכיבה.
    הסביר הוא שהמסנן אוויר נסתם בגלל שהשמן הגיע לשם, זה חונק את המנוע.
    תבדוק,אם אין כתמי שמן על המסנן או רטיבות בתיבת האוויר אז הגזמת בכמה מ"ל ואולי בכלל לא הגזמת.

    סל"ד שעולה בלי מצערת יכול להגיע בגלל הצפת דלק - צ'וק תפוס,גבהיי מצופים,ברז דלק פרוץ.
    בגלל יניקת אוויר ובגלל תזמון הצתה לא נכון אז תעבור על הדברים ותראה מה קיבל מכה מהנחיתה.

    דיאפרגמה לא משפיעה בסרק או בהתנעה.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 30-06-2016 בשעה 10:16.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    דיאפרגמה לא משפיעה בסרק או בהתנעה.
    לדעתי, דיאפרגמה שתקועה גבוה כן משפיעה - היא משחררת עודף דלק דרך דיזה שלא צריכה לפעול במצב הזה והופכת להיות פעילה. לא לגמרי מסתדר עם זה שהבחור הצליח להחזיק אותו מונע עם צ'וק, אבל אולי. פילטר אויר סתום באמת יכול להיות, אבל מבועת שמן - ספק אם ייסתם עד כדי כיבוי מנוע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    עם מה מומלץ לשמן? כרגע יש לי WD40 וספריי שרשרת בלבד.

    יצאה לי כמות שהייתה מספיקה כמעט למלא כוס אספרסו קטנה בפעם הראשונה.

    ואיך ניתן להסביר שאחרי החלפת השמן, הפילטר והפלאגים האופנוע נסע מצויין ב-15-20 דקות הראשונות ואז נכבה בסלד סרק ולא נשאר מונע בלי גז? גם זה קשור לסליידר ולדיאפרגמה?
    אפשר עם שמן מנוע. WD40 לא משמן, הוא מנקה ומשאיר שכבה דקה של הגנה.
    כוס אספרסו קטנה זה בדיוק זה.
    לא, לא נראה שסליידר\דיאפרגמה יכולים להיות קשורים לזה. יותר הגיוני שאחד הפלאגים התמלא בשמן. לחילופין, אם אחד המצופים תקע את שסתום הדלק בקרב' במצב סגור, זה גם יכול לגרום לאותה התופעה.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    לדעתי, דיאפרגמה שתקועה גבוה כן משפיעה - היא משחררת עודף דלק דרך דיזה שלא צריכה לפעול במצב הזה והופכת להיות פעילה. לא לגמרי מסתדר עם זה שהבחור הצליח להחזיק אותו מונע עם צ'וק, אבל אולי. פילטר אויר סתום באמת יכול להיות, אבל מבועת שמן - ספק אם ייסתם עד כדי כיבוי מנוע.
    בוכנת דיאפרגמה תקועה למעלה כן,אבל אני מדבר על ממברנה קרועה.
    זה יכול לגרום לבעיות כשהמצערת פתוחה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    טוב, אם אלו הולכות להיות התגובות פה אז תחסכו לי את ההרצאות ותנעלו את השרשור.
    אני ממש לא אחד שמתאכזר לכלים שלו, פשוט ניסיתי פעם אחת מסקרנות וזה לא יחזור על עצמו. ומניין לך לדעת מה העבר שלו? 2 חבר'ה בני 40-50 היו בעליו לפני וזהו.
    לא רוצה להרצות אבל אם כבר פירקת אז למה אתה לא עובר על הכל? ולמה הוספת שמן אם אתה מתכנן לנסות רק פעם אחת?
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בוכנת דיאפרגמה תקועה למעלה כן,אבל אני מדבר על ממברנה קרועה.
    זה יכול לגרום לבעיות כשהמצערת פתוחה.
    בשביל זה הקליפס על המחט שקובע את הגובה כשהמנוע בסר"ק,לפחות ככה זה אצלי.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

אשכולות דומים

  1. מזה אני הכי מפחד
    על ידי israel בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 28-06-2016, 12:54
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 23:42
  3. מפחד להיתקע בטסט
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 10:26
  4. לאור המצב הביטחוני הקשה
    על ידי yonatan.s. בפורום אוף טופיק
    תגובות: 55
    הודעה אחרונה: 14-10-2015, 14:01
  5. [תוצרת בית] איזון קרבורטורים suzuki gs500
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 02-08-2015, 11:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO