בניסוי רואים בדיוק ההפך ממה שאמרת.
בעומס מקסימלי (עצירה) ב-3V היה זרם של 0.8 אמפר וב-6V זרם של 1.5 אמפר.
זה ברור. אם המתח יציב יותר הפחמים יאריכו חיים יותר.
בסה"כ די ברור שאין הבדל גדול בין עבודת הסטרטר באופנוע עם מצבר עופרת טעון היטב במצב טוב ובין מצבר הליתיום שהבאת. ההבדל יתבטא לאורך זמן, כשמצבר העופרת יאבד מהקיבולת או לאחר מספר ימים ללא טעינה, אז למצבר הליתיום יש יתרון ברור.
דבר אחרון ששאלתי - אם אתה יודע: לטעינה חיצונית, האם ניתן להשתמש במטען "חכם" (כמו ה-CTEK) למצבר הליתיום או שצריך מטען ייעודי.