בניסוי שלך רואים בידיוק מה שאמרתי ב3 וולט היה זרם של 0.24 אמפר
ב6 וולט היה זרם של 0.23 אמפר .
אם המנוע תפוס אכן הזרם מן הסתם יעלה
יותר מזה ככל שהעומס על המנוע עולה , משמע הסלד יורד הזרם עולה.
עכשיו אם נלך לסטרטר שמסתובב לאט ומגיע לנקודת הדחיסה ויש ירידה בסלד הזרם עולה עוד יותר מעל ה100 אמפר.
ואם הסטרטר ממשיך להיסתובב בסלד קבוע יחסית הזרם ישאר נמוך
תראה עברתי את המעבר ואת הדיןנים האלה ב2008, בתחום האיירסופט. שם המצב דומה מאוד , יש מנוע חשמלי dc 12 וולט
ויש קפיץ שהמנוע מותח (אצליינו דוחס אוויר) אז היה אין ספור דיונים ובסוף דווקא מצברי ליפו עם מתח יציב יותר מניקל מטאל סיפקו אורך חיים גבוהה בהרבה לפחמים של המנועים ולמגעים שמאוד דקים ומתים מהר מאוד
Sent from mTalk using windows 10 mobile