ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
2

ואתה גם שוכח עוד נתון וזה המנוע שמסתובב תחת עומס העומס קבוע , הזרם שהמנוע צורך הולך לפי וואט וזה הקבוע שזה בעצם מדידה של עבודה מכאנית שנדרשת , אם תעלה מתח הזרם ירד


Sent from mTalk using windows 10 mobile
סטרלוק, אתה טועה. אמנם העומס (שזה מנוע הבנזין) קבוע אבל מה שקובע את הספק המנוע החשמלי הוא התנגדותו והמתח שאתה נותן לו. מה שיקרה אם תתן למנוע החשמלי (הסטרטר) מתח גבוה יותר זה שהוא יסובב את מנוע הבנזין מהר יותר. כפי שהזכרתי, אני עשיתי את הניסויים האלו ברמות שונות ובמקרים שונים. מהתרשמותי מתגובותיך בפורום יש לך כל מה שדרוש כדי לבצע את הניסוי בעצמך: מקור מתח משתנה (למשל, חבר אחת מסוללות הליתיום שקנית בטור עם מצבר העופרת, תקבל מתח של כ-15V) ואמפרמטר. נתק את הפלגים והזן ישירות לסטרטר את שני המתחים תוך מדידת הזרם בכ"א מהמתחים. אם תפעיל את האוזן, אולי תוכל להבחין, לפחות איכותית, אם מנוע האופנוע מסתובב באותה מהירות בשני המקרים.