ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
בניסוי שלך רואים בידיוק מה שאמרתי ב3 וולט היה זרם של 0.24 אמפר
בניסוי רואים בדיוק ההפך ממה שאמרת.
בעומס מקסימלי (עצירה) ב-3V היה זרם של 0.8 אמפר וב-6V זרם של 1.5 אמפר.

ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה


דווקא מצברי ליפו עם מתח יציב יותר מניקל מטאל סיפקו אורך חיים גבוהה בהרבה לפחמים של המנועים ולמגעים שמאוד דקים ומתים מהר מאוד



Sent from mTalk using windows 10 mobile
זה ברור. אם המתח יציב יותר הפחמים יאריכו חיים יותר.

בסה"כ די ברור שאין הבדל גדול בין עבודת הסטרטר באופנוע עם מצבר עופרת טעון היטב במצב טוב ובין מצבר הליתיום שהבאת. ההבדל יתבטא לאורך זמן, כשמצבר העופרת יאבד מהקיבולת או לאחר מספר ימים ללא טעינה, אז למצבר הליתיום יש יתרון ברור.

דבר אחרון ששאלתי - אם אתה יודע: לטעינה חיצונית, האם ניתן להשתמש במטען "חכם" (כמו ה-CTEK) למצבר הליתיום או שצריך מטען ייעודי.