ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
בניסוי רואים בדיוק ההפך ממה שאמרת.
בעומס מקסימלי (עצירה) ב-3V היה זרם של 0.8 אמפר וב-6V זרם של 1.5 אמפר.



זה ברור. אם המתח יציב יותר הפחמים יאריכו חיים יותר.

בסה"כ די ברור שאין הבדל גדול בין עבודת הסטרטר באופנוע עם מצבר עופרת טעון היטב במצב טוב ובין מצבר הליתיום שהבאת. ההבדל יתבטא לאורך זמן, כשמצבר העופרת יאבד מהקיבולת או לאחר מספר ימים ללא טעינה, אז למצבר הליתיום יש יתרון ברור.

דבר אחרון ששאלתי - אם אתה יודע: לטעינה חיצונית, האם ניתן להשתמש במטען "חכם" (כמו ה-CTEK) למצבר הליתיום או שצריך מטען ייעודי.
זהו שיש הבדל כי עופרת תוך שעתיים יורד מ14.5 ל 12.5.
ואפשר להטעין עם מטען טיפש שמספק 14.5 וולט ועד 50 אמפר במקרה של המצבר ששמתי פה.
ופשוט תחשב זמנים וחכה עד שיתחמם טיפה.

או קנה מטען b6ac
באיביי 120 שקל וזה סוגר לך פינה לכל סוללה שרק אי פעם תרצה
רק אם אתה קונה קנה את המקורי שהוא 80 וואט

Sent from mTalk using windows 10 mobile