ה"כח" של מצבר לא נמדד בוולט - בגלל שכולנו מראש מדברים על מצברי 12V - אלא בקיבול האנרגיה שלהם, הנמדד באמפר-שעות - Ah.
מצבר אופנוע מצוי מספק 6-10Ah, מה שאומר שהוא מסוגל לתת זרם של 6-10A במשך שעה, או זרם של 1A במשך 6-10 שעות, או כל מכפלה אחרת שנותנת את התוצאה. אבל בעיקר המצבר אמור לתת זרם הרבה יותר גדול (60-100A) למשך פרק זמן של כמה שניות של התנעה.

אם אני מבין נכון את הטענה של סטרלוק - הוא טוען שעם הקיבול המוקטן של מצבר ליתיום הוא עדיין מסוגל לספק את זרם ההתנעה הנדרש (אני מתאר לעצמי שזה המצב), ומבחינת קיבול זה לא משנה כי ההפסד באורך ההתנעה האפשרי (כמות הזמן שאפשר לקבל סטרטר מהמצבר בסה"כ, נניח במקרה והכלי לא מניע) לא משנה - זה כנראה משהו שאין בעיה לחיות איתו.