ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
ה"כח" של מצבר לא נמדד בוולט - בגלל שכולנו מראש מדברים על מצברי 12V - אלא בקיבול האנרגיה שלהם, הנמדד באמפר-שעות - Ah.
מצבר אופנוע מצוי מספק 6-10Ah, מה שאומר שהוא מסוגל לתת זרם של 6-10A במשך שעה, או זרם של 1A במשך 6-10 שעות, או כל מכפלה אחרת שנותנת את התוצאה. אבל בעיקר המצבר אמור לתת זרם הרבה יותר גדול (60-100A) למשך פרק זמן של כמה שניות של התנעה.

אם אני מבין נכון את הטענה של סטרלוק - הוא טוען שעם הקיבול המוקטן של מצבר ליתיום הוא עדיין מסוגל לספק את זרם ההתנעה הנדרש (אני מתאר לעצמי שזה המצב), ומבחינת קיבול זה לא משנה כי ההפסד באורך ההתנעה האפשרי (כמות הזמן שאפשר לקבל סטרטר מהמצבר בסה"כ, נניח במקרה והכלי לא מניע) לא משנה - זה כנראה משהו שאין בעיה לחיות איתו.
זהו שאתה טועה בהנחת היסוד.
מצבר אופנוע עם 10 אמפר שעה מסוגל לתת 0.5 אמפר למשך 20 שעות
או 1 אמפר למשך 8
או 2 למשך 3 שעות וכך הלאה.
מה שבעצם מביא אותנו למצב שמצבר עופרת מספק 15-30% מהקיבולת שלו בלבד(אם נשים לא צרכן שצורך זרם מזערי יספק יותר קיבולת אבל זה לא רלוונטי להנעה).

מצבר ליטיום מספק 90% קיבולת אפקטיבית משמע מצבר 10 אמפר מספק 1 אמפר ל 10 שעות.
או 100 אמפר לקצת פחות מ0.1 שעות.

זה תכונות הכימיה של המצבר אז מצבר ליטיום לרכב מקבל יחס של 1:3 לעופרת שזה כבר עם ספייר, אני אישית ממליץ על יחס של 1:2 ככה לבטחון


Sent from mTalk using windows 10 mobile