עמוד 8 מתוך 13 ראשוןראשון ... 678910 ... אחרוןאחרון
תוצאות 106 עד 120 מ 190

אשכול: מצבר ליטיום

  1. #106
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    30
    סטרלוק, שלחתי לך פרטית, תוכל לומר לי מה האופציה העדיפה

  2. #107
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    לא הבנתי למה הוא אמר שזה פי 2 יותר חלש?
    12v זה בדיוק הכוח שצריך במכוניות ואופנועים.
    כמות הבטריה ומחזור ההטעינות זה משהו אחר

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  3. #108
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ה"כח" של מצבר לא נמדד בוולט - בגלל שכולנו מראש מדברים על מצברי 12V - אלא בקיבול האנרגיה שלהם, הנמדד באמפר-שעות - Ah.
    מצבר אופנוע מצוי מספק 6-10Ah, מה שאומר שהוא מסוגל לתת זרם של 6-10A במשך שעה, או זרם של 1A במשך 6-10 שעות, או כל מכפלה אחרת שנותנת את התוצאה. אבל בעיקר המצבר אמור לתת זרם הרבה יותר גדול (60-100A) למשך פרק זמן של כמה שניות של התנעה.

    אם אני מבין נכון את הטענה של סטרלוק - הוא טוען שעם הקיבול המוקטן של מצבר ליתיום הוא עדיין מסוגל לספק את זרם ההתנעה הנדרש (אני מתאר לעצמי שזה המצב), ומבחינת קיבול זה לא משנה כי ההפסד באורך ההתנעה האפשרי (כמות הזמן שאפשר לקבל סטרטר מהמצבר בסה"כ, נניח במקרה והכלי לא מניע) לא משנה - זה כנראה משהו שאין בעיה לחיות איתו.

  4. #109
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    ה"כח" של מצבר לא נמדד בוולט - בגלל שכולנו מראש מדברים על מצברי 12V - אלא בקיבול האנרגיה שלהם, הנמדד באמפר-שעות - Ah.
    מצבר אופנוע מצוי מספק 6-10Ah, מה שאומר שהוא מסוגל לתת זרם של 6-10A במשך שעה, או זרם של 1A במשך 6-10 שעות, או כל מכפלה אחרת שנותנת את התוצאה. אבל בעיקר המצבר אמור לתת זרם הרבה יותר גדול (60-100A) למשך פרק זמן של כמה שניות של התנעה.

    אם אני מבין נכון את הטענה של סטרלוק - הוא טוען שעם הקיבול המוקטן של מצבר ליתיום הוא עדיין מסוגל לספק את זרם ההתנעה הנדרש (אני מתאר לעצמי שזה המצב), ומבחינת קיבול זה לא משנה כי ההפסד באורך ההתנעה האפשרי (כמות הזמן שאפשר לקבל סטרטר מהמצבר בסה"כ, נניח במקרה והכלי לא מניע) לא משנה - זה כנראה משהו שאין בעיה לחיות איתו.
    זהו שאתה טועה בהנחת היסוד.
    מצבר אופנוע עם 10 אמפר שעה מסוגל לתת 0.5 אמפר למשך 20 שעות
    או 1 אמפר למשך 8
    או 2 למשך 3 שעות וכך הלאה.
    מה שבעצם מביא אותנו למצב שמצבר עופרת מספק 15-30% מהקיבולת שלו בלבד(אם נשים לא צרכן שצורך זרם מזערי יספק יותר קיבולת אבל זה לא רלוונטי להנעה).

    מצבר ליטיום מספק 90% קיבולת אפקטיבית משמע מצבר 10 אמפר מספק 1 אמפר ל 10 שעות.
    או 100 אמפר לקצת פחות מ0.1 שעות.

    זה תכונות הכימיה של המצבר אז מצבר ליטיום לרכב מקבל יחס של 1:3 לעופרת שזה כבר עם ספייר, אני אישית ממליץ על יחס של 1:2 ככה לבטחון


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #110
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    זהו שאתה טועה בהנחת היסוד.
    ...
    שמצבר עופרת מספק 15-30% מהקיבולת שלו בלבד
    ...
    לא לשם ויכוח אלא באמת לשם ההבנה.

    לפי מה שאתה טוען, בעצם זה לא שג'ק זה שטועה בהנחת יסוד שלו אלא הבעיה היא בנתונים הטכניים שהיצרנים מצהירים.
    לפי הבנתי (וגם פה בעצם השאלה שלי), היצרן מצהיר על נתוני המצבר, כלומר נתוני פריקה, קיבולת וכל מיני של X אמפר בשעה כמו שג'ק ציין.

    מאיפה נובע הפער הזה שאתה מתאר (שמצבר רגיל בפועל יעיל רק ב
    15-30% מהקיבולת שלו כפי שציינת)?
    ואם זה ככה, איך זה שיצרני מצברים מפרסמים נתונים לא נכונים?

  6. #111
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הנתונים נכונים שים לב שהיצרנים טעונים בסוג הבדיקה
    לדוגמא 1 אמפר ל10 שעות
    או 0.5 אמפר ל20 שעות שניהם מניבים 10 אמפר שעה.
    1 אמפר ל10 שעות הוא מצבר חזק יותר ויקר יותר , והוא מספק לשימוש של מצבר הנעה כ30% יעילים.
    ומצבר שמספק 0.5 אמפר ל20 שעות יספק להנעה כ15% יעילים בלבד.

    אין כאן שום הטעיה יש את חוק פיוקארט שתקף למצברי עופרת בלבד וזה בגדול ככל שזרם הפריקה עולה הקיבולת האפקטיבית של המצבר יורדת.

    במצברי ליטיום מאידך יש נתון של פריקה לדגומא מצבר ליטיום שמספק 100 אמפר פריקה קבועה יספק את אותה רמת הפריקה לאורך כמעט כל הקיבלת שלו.

    קח דוגמא פלאפון הוא נפרק ליניארי ומת בסוף,לא משנה אם אתה על 100% או על 10% אתה מתקשר תמיד וגולש תמיד אין לו בעיה עם זה.
    או פאוואר באנק שמטעין זהה ללא קשר לכמה קיבולת נשאר לו,או מחשב נייד בקיצור הבנתה.

    מצבר אופנוע ורכב עופרת עושה לך "קונצים" יעני הדש בורד נדלק אבל לא מניע, או מניע חלש וכאלה ובזמן שמניע חלש הרדיו עובד בלי בעיה והדש בורד גם עובד יופי. זה בידיוק מה שאני מדבר עליו.



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #112
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    30
    מכירים את האתר הזה? http://http://www.a123rc.com/goods-4...capacity+.html

  8. #113

  9. #114
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    30
    החנותA123 שממנה פירסמתי את הסוללות הקודמות כנראה אינה פעילה אז זה לא רלוונטי.

    אני שם פה שתי אופציות חדשות EBAY , אנא עזרתכם איזה אופציה כדאית יותר אל תתיחסו בבקשה למחיר.
    http://www.ebay.com/itm/322250421966...84.m1436.l2649

    http://www.ebay.com/itm/182418544607...84.m1436.l2649

    תודה
    שלומי

  10. #115
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הלינק השני זה בידיוק המצבר ששמתי בעמוד הראשון רק תוודא שמגיע עם הפלסטיקים והפלאחים לחיבור

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #116
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    30
    האם יש אפשרות ליצור מצבר גם עם הסוללה השנייה 6.4 volts 2500 mAh 2S1P LiFePo4 Battery Pack 10A ?


  12. #117
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כן אבל הזרם פריקה שלה חלש מידי ולא יספיק כמצבר הנעה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #118
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    30
    תודה סטרלוק

  14. #119
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    30
    היום קיבלתי את הסוללות שהזמנתי דרך EBAY
    מהלינק הזה http://www.ebay.com/itm/Akku-LiFePO4.../182439633605?
    הופתעתי מגודל הסוללות ( לא ראיתי כאלה מעולם)
    בדקתי כל סוללה וקיבלתי 3.7V.
    נייסיתי להרכיב לפי המלצתו של סטרלוק (שתי וערב) ,אבל זה יצר קצר וניצוצות ולא הצלחתי להשתמש בכל 4 הפחיות .
    חיברתי לפי התמונות המצורפות,
    קיבלתי מדידה כללית של 13.7V.
    חיברתי לאופנוע וכמובן מניע בנגיעה. האם פעלתי נכון ?
    בהמשך אחבר למטען מתאים עבור ייצוב הסוללות.
    IMG_20170203_151948.jpgIMG_20170203_151939.jpg

  15. #120
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הכל תקין בידיוק ככה מחברים. לא הבנתי מה התכוונתה כשטיו וערב...
    מחברים רגיל בתור בידיוק כמו שעשיתה וברור שלא תשתמש בכל ה4 פחיות... אתה חייב להשאיר 2 חיבורים לצד של האופנוע...
    פעלת נכון וחברתה נכון תניע וסע הכל טוב.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. מצבר ליטיום
    על ידי strelok89 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 10-10-2016, 21:54
  2. הזמנת מצבר מאיביי
    על ידי avi333 בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 30-06-2016, 10:28
  3. crf250l החלפת מצבר
    על ידי 132132 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 21:24
  4. ניתוק מצבר ג'וירייד 125
    על ידי bikerider בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-11-2015, 15:48
  5. מצבר מת? קטנוע 125 סמ"ק
    על ידי gbonfil בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 08-06-2015, 14:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO