הכלי הזה לא מיובא לארץ . מדובר בהונדה זומר 250 .יש סיכוי לקבל רשיון יבוא אישי עבורו (בהנחה שמוסך מורשה יתחייב לטפל) ? או שבארץ הקודש חבל אפילו לנסות?
הכלי הזה לא מיובא לארץ . מדובר בהונדה זומר 250 .יש סיכוי לקבל רשיון יבוא אישי עבורו (בהנחה שמוסך מורשה יתחייב לטפל) ? או שבארץ הקודש חבל אפילו לנסות?
מייבאים/ייבאו לארץ חיקוי סיני שלו...
אולי בתור הפוך על הפוך תסווה אותו ... במדינת חלם זה עוד יכול להצליח
וברצינות - נסה לברר במשרד התחבורה בדבר תקנות הייבוא האישי.
וקבל הקפצה על הדרך![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
לטכנאים של בזק היה פעם זנן זונגשין כזה.
מה כ"כ מיוחד בו?
תביא שלדה,אני את כל היתר.
rusty james - הסיבה שאני רוצה להביא אותו זה כי יש לי את החיקוי הסיני שלו (דיאלים בי-בון 125) שהוא חמוד, אבל לא בנוי ברמה של הזומר ..ואני מעדיף מקור ולא חיקוי, מה גם שהביבון הוא 125 סמ''ק וזה 250.. אגב כלי בלי כל הפלסטיקה- זה עניין של טעם, אבל אין ויכוח שהוא לא נשרט, לא דוהה ולא נסדק כמו כל המיופייפים עם ערימות של פלסטיק נוצץ ויקר. זה סופר פשוט לטיפול וניקוי , מעולה בהובלה של חפצים כולל ממש מוגזמים בגודל ..(אפילו מיכל גז ביתי..)ובכלל יש לו לוק קצת מיוחד כמו פרוייקט גמר של איזה פקולטה לעיצוב ..
אם יש לך שלדה (חיקוי) ... תביא לבד את החלקים ותרכיב.
להביא כזה אפשר רק כ"אספנות" בעוד כמה שנים.
לא ברור לי למה אין לו מראות!, או שזה רק בתמונה?
אאלט יש גם 12 כלים כאלה של חברה בשם "זנן" שעזרתי לשחרר בשנת 2011.
פות"ש,
הדיאלים שלך 125 ולא סיני וגם לא בדיוק חיקוי של המר (קונספט דומה קצת אבל היגוי ותנוחת רכיבה עדיפות בהרבה לבי בון שלך!)
אומרים קסד וגם ALF שהחיקוי הסיני (באמת חיקוי, 250, צורה והכל) הוא של חברת זנן.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
קסד אומר שזומר 125 ו250 זה לא אותו דבר.
התמונה שפותש הביא בתחילת הדיון היא של זומר 250.
והזנן שהיה בארץ הוא 125 (ונבלה אמיתית)
דיאלים ביבון והמשפחה שלו זו שלדה אחרת
ushopsmotors.co.il
יש את החברה הזאת (לא עובד שם, לא קשור אליהם).
לפי בדיקה באתר שלהם ב1500 דולר הם נותנים שירות ליווי מלא כולל משלוח איחסון וכו'.
אגב, הכלי נראה מעולה, תכל'ס אם אתה עושה ייבוא אישי יש מצב שאני אכנס גם.
בשביל לייבא כלי חדש (עד שנתיים על הכביש) צריך אישור של היבואן הרשמי ולא סתם מוסך מורשה . כלומר במקרה הזה אישור של מאיר.
באספנות ( מעל 30 שנה , מספיק אישור של מוסך מורשה. )
Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
ומה הסיכוי שאיזה יבואן ייתן למישהו אישור כזה?
מכל הלב בהצלחה במסדרונות הבירוקרטיה הישראלית!
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
במאיר באמת אמרו שהם לא נוהגים לתת אישורים , אבל הבנתי מהמנהל הטכני שלהם שאישור שמוסך מורשה של היבואן מוכן לטפל בכלי,אמור לספק את משרד התחבורה. (גם ההערה שלו שבמידה ותהיה בעיה "דבר איתנו שוב ונראה איך לעזור" נשמעה שזה לא סוף פסוק..
לגבי הסיבוך שביבוא אישי של אופנוע והסתמכות על קניית חלפים מחו''ל.. אני כבר עברתי טוב טוב את מסלול המכשולים הזה.(עם אופנוע אספנות)
זה היה מתיש, לא זול, אבל אפשרי.
אנסה את מזלי ומבטיח לעדכן.