ואם קליפ - באיזה צד? הפנימי או החיצוני?
ואם אין מסמררת - כמה צ'אנסים עקומים יש עם הפטיש והדורן לפני שאני מפרק לחוליה את האגן?
תודה.
ואם קליפ - באיזה צד? הפנימי או החיצוני?
ואם אין מסמררת - כמה צ'אנסים עקומים יש עם הפטיש והדורן לפני שאני מפרק לחוליה את האגן?
תודה.
שתהיה בריא אתה ..
לא יודע לגבי צד הקליפ (אני סוגר בחיצוני מפאת נוחות) , מה שחשוב זה שהחלק הסגור יפנה לכיוון הסיבוב של השרשרת .
בכדי לסמרר טוב צריך לתת קונטרה בדיוק על הפין ולתת מכה נכונה שתבנה מספיק רוחב על עובי שיחזיק בעומסים הקיימים .
מסמררים ארבע כיוונים ובהצלבה .
לא ייצא לי לסמרר שרשראות עם דורן רגיל (פינים אחרים דווקא כן) אבל בקיט סימרור הדורן מסמרר שני כיוונים ביחד כל פעם - מה שתורם ללחץ שווה בפעולת הסימרור והצמדה סימטרית של לוחית החוליה .
נערך לאחרונה על ידי zx2r; 15-07-2015 בשעה 02:17.
לסמרר אפשר בבית ועם כלים פשוטים ! את ״המעיכה״ אתה יכול לעשות עם קלמרה . ולפני כן את ההכנסה של הלוחית עם קלמרה ובוקסה 6ממ בערך לוחץ עד שנכנס ואז "מועך ״ את סופיות הנחושת .
עובד שנים בכל עשרות האופנועי שטח שהיו לי וגם ב r1000 שעבד קשה . לא חייב קיט סמרור
ובנוגע לחולית קליפס .. לא הייתי משתמש בה . אולי זמנית הייתי משתמש בה לא יותר
חוליית קליפס? מה כמו הקליפסים הקטנים שיש לאישה שלי? אלו שאתה רק לוחץ והם נשברים.
(למי שלא הבין אני מחזק את הדעה בלא להשתמש בקליפס רק בסימרור)
קליפס אפשר כשרוצים לשחק\לבדוק יחסי העברה.
אפשר הוכחות מעבדה שסימרור חזק יותר מקליפס?
תודה.
אין הוכחות.
דווקא בשרשראות הכבדות [525-530] יש רק סמרור כי השרשרת נושאת בהרבה עומס.
אוקיי הלכתי לחפש דורן ...
מחזק את הצ'יף כי אצלי התקנתי קליפס רק על 520 . לא הייתי טורח להתקין קליפס על שרשראות גדולות יותר בגלל העומסים .
לא שאני ממליץ בעד או נגד חוליית קפיץ (למרות שבאופנועי שטח זה מאד מקובל), אבל העומסים שאתם מדברים עליהם הם לא באותו מישור כמו הקליפס.
העומסים הם קדימה/אחורה, כלומר על הציר האורכי של השרשרת, ואילו הקליפס בסך הכל אמור למנוע תזוזה אופקית של החוליה שם העומסים נמוכים בהרבה וכנראה לא מאד שונים מאופנוע לאופנוע.
אין צורך בדורן כדי לסמרר
כמו שאמרו קודם, בוקסה קטנה + פלייר פטנט להרכיב את החוליה ואז מסמררים עם שני פטישים