זה בסך הכל פקק שמאובטח עם קפיץ.
תפוס את שני קצוות הקפיץ עם פלייר ותוציא אותו,
תן למעט השמן שהצטבר בצינור לטפטף כמה שניות (לא בטוח
שיצא שמן), וסגור את הפקק.
זהו.
שלום.
רציתי לשאול איך אני מנקה את נשם גל הארכובה כמו שכתוב בספר טיפולים (honda crf250l)
מצורפת תמונהפול גז.jpg
אפשר לשים לב למיקום הרכיב בתמונה לפי השרשרת והבולם האחורי.
תודה רבה.
זה בסך הכל פקק שמאובטח עם קפיץ.
תפוס את שני קצוות הקפיץ עם פלייר ותוציא אותו,
תן למעט השמן שהצטבר בצינור לטפטף כמה שניות (לא בטוח
שיצא שמן), וסגור את הפקק.
זהו.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
תודה רבה.
שאלה אחרונה, מה ההבדל בין שני הגומיות שאנחנו רואים בתמונה?
אחת היא שסתום חד כיווני ושנייה היא אינדיקטור איסוף ולא נשם גל ארכובה.
לתיבת אוויר מגיעים פולסים מהאגן שמן מלווים באדיי שמן,הפקק השחור נפתח כשיש לחץ כלפי חוץ ונסגר כשיש וואקום בשביל לא למשוך לכלוך פנימה לתיבה אבל כן להוציא את הפולסים שהמנוע יוצר - למנוע לחץ עודף בתיבה.
הפקק השקוף נמצא בנק' הכי נמוכה מהסיבה שהוא אוסף את כל מה שנוצר בתחתית של התיבה - אדי שמן מתערבבים עם לחות ומתקבל מרקם נוזלי כמו בתמונה.
באזורים פחות לחים אתה אמור לנקות לעיתים יותר רחוקות בגדול.
אינדיקטור מהסיבה שיש אינדיקציה על מה קורה בפנים של התיבה.
אם המיכלון הזה מלא,כדאי לתת מבט פנימי ולבדוק שתחתית המסנן לא שוחה באותו מרקם.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 13-07-2016 בשעה 08:57.
תודה רבה עזרתם לי מאוד