הסדרה של הונדה זה בדיוק מה שבאתי להציע לך, אני אישית היית הולך על הX + ארגז מקורי של הונדה ומגן מנוע. אל תוותר על קורס רכיבה, המדריכים יקנו לך תובנות שלוקח שנים של רכיבה להגיע אליהן. כבר בחרת נכון, בהצלחה בהמשך.
שלום אנשים יקרים.
אני בן 23 ולפני כמה חודשים התחלתי להידבק בחיידק האופנועיים.
מאז דאגתי כבר ללמוד רישיון A1, וממש אתמול בשעה טובה עברתי טסט. ניסיון בדו גלגלי אין לי כלל..
- תקציב (לא כולל ביטוח ומיגון)- פלוס מינוס 50K
- ניסיון הרוכב ורשיון נהיגה- ניסיון אין (חדש מהניילונים), רישיון נהיגה A1
- מה הדרישות:
- כביש
- עירוני/מרחקים ארוכים- בעיקר למרחקים ארוכים (ת"א-אשדוד, ת"א-מעלה אדומים, ת"א-ראש פינה), בכל אופן גם לשימוש עירוני, גר בת"א
- לבד
- צרכים מיוחדים- ארגז אחורי
- לכמה זמן האופנוע ישמש- כלי ראשון לפחות לשנים הקרובות.
- האם תטפל באופנוע לבד- במוסך אמין (לאחר המלצותכם המדהימות)
- סגנון מועדף, אופנועים שעושים לך את זה- CB500X\F
באופן כללי, אני חדש בתחום הדו גלגלי, ומאוד 'התאהבתי' בגירסאות ה500 של הונדה...
קצת חושש שזה לקפוץ מעל הפופיק וישר להגיע לבריכה של הגדולים..
אשמח לייעוץ מהניסיון הרב של חברי הפורום.
מעריך מאוד, רון
הסדרה של הונדה זה בדיוק מה שבאתי להציע לך, אני אישית היית הולך על הX + ארגז מקורי של הונדה ומגן מנוע. אל תוותר על קורס רכיבה, המדריכים יקנו לך תובנות שלוקח שנים של רכיבה להגיע אליהן. כבר בחרת נכון, בהצלחה בהמשך.
עוד המלצות חברים?...
Sent from my iPhone using Tapatalk
מוכר f650cs ב23 אלף שקל.
ישאר לך הרבה בכיס היה האופנוע הראשון של אישתי לשנתיים .
אני קניתי cbr250 חדש מהחברה כשהוצאתי a1 בדיעבד אם יכלתי לקנות 47 כוח סוס ישן יחסית לדעתי זה עדיף.
זה מה שעשיתי עם אישתי ויצא אחלה פתרון ועכשיו שידרגנו אותה לf800r 2013 כשהוציאה a.
אם אתה יכול להרשות לעצמך קנה 500 הם אחלה אבל אתה תאבד המון ערך בשנים הראשונות
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
המלצה אישית,
בעבר, כאשר גם אני נדבקתי בחיידק הדו גלגלי והוצאתי רישיון A1, החלטתי לקפוץ לכביש מהר, כמה שיותר מהר.
אך הבנתי דבר חשוב, ניסיון אין לי - בין אם אני רוצה לבין אם לא.
לכן החלטתי לרכוש אופנוע עד ה300 סמ"ק, לרכב איתו שנה, להבין את ההתנהגות של הכלי, הטיפול בו וכמובן איך לעזאזל רוכבים בכבישי הארץ היפה ונשארים בחיים?!
דעתי? אל תמהר לשרוף את הכסף בכלים כל כך גדולים וחדשים.
שמור את הכסף, תקנה כלי (רצוי יד שניה ולא חדש) תלמד, תרכב וברגע שתרגיש שהגיע הזמן להתקדם, רוץ הלאה.
אני הגדרתי לעצמי לפחות שנה עד שאחליף לנפח גדול יותר.
הרבה בהצלחה חבר!
דיוק 390
נינג'ה 300 משומש. מגיע עם abs ואחלה אופנוע מתחילים ועוד ישאר לך הרבה כסף בצד. ממליץ לך לא השקיע הרבה כסף על אופנוע ראשון.
טעויות של מתחילים כואבות על האספלט. אני יודע . כי עשיתי כמה על הנינגה 300 והן עלו הרבה כסף.
Sent from my SM-J500F using Tapatalk
ממליץ בחום ומניסיון של שתיים על סידרת ה500 של הונדה
או שמה? תשעמם אותי למוות?
פותח השרשור מחפש כלי שיעול לעלות על כביש מהיר אבל הולך להתנייד איתו בעיקר באזורים עירוניים.
ואת כל זה הוא יכל לדעת אם היה מחפש בגוגל דיוק 390.
דיוק למרחקים ארוכים? נו באמת, ההונדה נשמע טוב, נוח, פרקטי, מיגון רוח, אחזקה זולה, צריכת דלק מעולה.
אפשרי גם לעלות לליגה מעל לויסטרום מוגבל אבל העלויות אחזקה יקרות בהרבה-בעיקר בטיפולים.
Tracer 900
תשמע אולי אני אובר ספרטני אבל חוסר מיגון רוח אף פעם לא הפריע לי.
לא על אופנוע כביש.
לא על דוש.
לא עם קסדת כביש ולא עם קסדת שטח.
אגב.. זול יותר לטפל בסינגל מאשר בטווין.
גם לטווח הארוך.