אתה שולט..
ג'ון רוס יואניג = j r
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אתה שולט..
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שנים שחלמתי להיות טייקון נפט
לא ממש הצלחתי אבל החלומות נשארו
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני מבין שיש משהו בקאווסאקי שגורם לכם
לקחת את השרשור למחוזות האוף של אוויל
ולשאלתך:
מבחינתי הגבול עובר בארנק.
כל עוד אין לי את הפריווילגיה לקנות
את האופנוע שבאמת מתאים לי, אזי נגזר
עלי לשפץ, לשפר ולשפצר את הנוכחי.
סוג של מילכוד 22. ככל שהשקעתי בו יותר כסף
כך קשה לי יותר לוותר על "ההשקעה" ולמכור אותו
במחיר שלעולם לא יהיה משתלם מול ההשקעה.
שופץ המנוע
שופצה הזרוע האחורית על כל מיסביה הרבים
בולם זעזועים איכותי חדש
ברקסים חדשים קומפלט
גלגל"שים ושרשרת
שופצה מערכת הטעינה
ועוד ועוד...
קשה לוותר.
מצד שני ממש מדגדג לי להכנס לפרוייקט DR650 אדוונצ'ר...
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
מה פרוייקט,
קונים בגרושים dr650 שנת 2016,
מוסיפים לו מיגון רוח במאות בודדות של שקלים, מיכל דלק מדברי (המהדרין יגידו אצ'רביס) והנה לך אופנוע אדוונצ'ר.
רוצה להתפרע, מגן גחון ובוקסות חרוטות לטלסקופים להקשחה קלה.
הגרושים האלה בכל זאת דורשים ממני מכירה של
הנוכחי.
עם כל העובדה שהנוכחי במצב של כמעט אופנוע
חדש (ויהיה במצב הזה עוד חודש כשאטפל בכמה בעיות חשמל לא רציניות שקצת מציקות לי), אתקשה מאוד למכור
אותו במחיר שלדעתי הוא שווה בגלל גילו המתקדם.
הבולם החדש שידרג משמעותית את יכולת השטח
(יחד עם צמיגי השטח) ואני נהנה מזה באופן כמעט יום יומי
בדרך לעבודה.
ועדיין מוכן להתפשר על הנוחות בכביש ולקבל
יותר שטח.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
זה לא ולא יהיה בחיים אופנוע חדש אלה אם תעבוד לפי הספר של הרסטורציה ותבנה את האופנוע
עם חלקים חדשים מחדש. תמיד ובמיוחד ברגעים הכי פחות מתאימים, תתגלה עוד תקלה קטנה וזולה
או כזו שיהיה חבל להשבית את האופנוע אחרי כל ההשקעה שכבר עשית, והעלוקה הזו לא תפסיק למצוץ
לך את הדם במובן הרע של המילה.
אבל מה אני מבין, היו לי רק אופנועים כאלה עד עכשיו...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רכישה בתשלומים של כלי רכב ( בעיקר אופנוע שמפאת מחירי הביטוח אז גם ביטוח מקיף רבים מאיתנו לא עושים) בעייני זו טעות!
אחד היתרונות שיש לעמית פה זה שאם משהו מתחרבש הוא מעמיד את האופנוע ולא צריך לשלם לאף אחד כסף להבדיל מאלו שמחלקים לתשלומים מאבדים את האופנוע ואז מוצאים את עצמם עם גרוטאה ששווה כמה גרושים תשלומים לחברה ותיסכול עמוק.
אני מעדיף את השיטה של עמית שאולי היא לא אידיאלית אבל הוא לא חייב כסף ויאמר לזכותו שהוא עובד באופן עצמי ובכך מצמצם המון את ההוצאות.
ו
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הכוונה שלי שכל שיפוץ כזה הוא כמו תשלומים זאת אומרת שאם ערך השיפוץ הראשון היה 3000 ש"ח
השיפוץ השני 2000 ש"ח השיפוץ השלישי 1200 ש"ח אז...
בשיפוץ הראשון זה היה עדיין כלכלי, בשיפוץ השני כבר פחות אבל...
בשלישי כבר לא כדאי בעליל אבל היה חבל להפסיד את ההשקעה הקודמת.
סוג של תשלומים לא סדירים ולא ידועים.
זה כמו מהמר שלא יודע מתי לקום מהשולחן ולפרוש בזמן.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הירידת ערך השנתית של האופנוע שלך שווה לעלות השיפוץ השנתי שלו....
לגבי הdr, אני מסכים עם מה שכתבת חוץ מהקטע של שטח קל. הוא עושה ה-ר-ב-ה מעבר לזה. ואת זה כותב בתור אחד שטייל שנים עם dr בחבורה שמורכבת מקטומי אנדורו.
אז זהו, שאני לא מודד את נפילת הערך, אלה את הפאן מהאופנוע.
אופנוע זה לא כלכלי בעליל, אם תעשה את החישוב האמתי של ק"מ לשקל תגלה הפתעה.
אבל כמה ק"מ עשיתי שלא לצורך, פרט לפאן?
קניתי עכשיו 2 ארגזים שלא מורכבים על האופנוע אלה רק לצורך, בעלות משוגעת, כי הם מקוריים
של היצרן, ומתלבשים בקליק על המסגרת המקורית ללא כלוב. כלכלי בתחת שלי.
כשאמכור את האופנוע בעוד חמש שנים או יותר, הוא יהיה יד 1 ק"מ סביר מטופל לפי הספר וימכר
מעל מחירון. אז את מי מעניינת נפילת הערך של השנה הראשונה פרט לסוחרים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תמונות!
שאשה ואברי, תמונות יהיו כשארגיש
שהן שוות משהו, וזה אומר כשאתפנה
לסיים את הצביעה.
אין לי מה לפרסם תמונות של בולם הזעזועים
ושל הזרוע/מערכת לינקג' ומיסבים.
בעיקר כשכרגע יש לי איזה בעיונת עם
המחשב ודרך הטלפון זה ממש מעצבן.
מבחינת ההוצאות על האופנוע הן די שוליות
במצטבר.
ההוצאה הרצינית והדי חד פעמית הייתה
על שיפוץ המנוע וגם זה היה שווה לנוכח
כמות הידע שצברתי תוך כדי.
מעבר לכך הוצאתי במהלך השנה
כ450 ₪ על שיפוץ מוחלט
של הזרוע ולזה נוסיף כ2500 על הבולם
שזה לא היה הכרחי אלא יותר כסוג של פינוק.
עוד שבועיים אני בלונדון ומשם אחזור
עם שק עמוס כל טוב שיסגור את מעט העניינים
להשלמת שיפוץ כל המכלולים שטרם נגעתי בהם:
סטרטר וריליי סטרטר וצמת חשמל.
אחרי זה בהחלט אוכל לומר שהכל כולל
הכל שופץ (כמו שצריך) באופנוע.
טפו טפו טפו שלא ניחסתי את עצמי עכשיו![]()
נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 03-01-2018 בשעה 15:48.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
ומדגיש שוב משהו שחשוב להפנים:
לעבודה על האופנוע יש עוד פן ששווה המון
וזו הלמידה.
בזכות ההחלטה לעבודה עצמית בלבד
(ובלי עיגול פינות) זכיתי בהמון ידע יקר מפז!
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.