אולי מינוס שילדה רופף.
לא לא ולא.
משהו מוזר,
יש ניצוץ כל עוד לא הפלאגים לא מעורבים בסיפור.
פורקו ראשי הפלאג, כשמקרבים את חוטי ההצתה למנוע/שילדה יש ניצוץ חזק.
כשמקרבים אותם לפלאג יש ניצוץ לשניה/שתיים וזהו.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
אולי מינוס שילדה רופף.
נבדק המינוס לשילדה.
כרגע יש לי רק כיוון אחד שיבדק מחר במוסך.
הייתי בטוח שאי אפשר לשנות תיזמון הצתה באופנוע
שלי, אבל כנראה (דגש על כנראה) שאם ממש מנסים אז מצליחים.
נראה לי שזה זה.
מחר נדע אם אני צודק ויצאתי דביל גמור (משפט מוזר משהו).
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
יכול להיות שיש נתק בחוט? בפוזיציה מסוימת יש מגע אבל בתנוחה אחרת אין? פשוט תבדוק עם חוט הצתה אחר.
כן!!! יצאת דביל גמור וגם גאון (טב שנזכרת שעשית מעשים אדיוטיים)
האופנוע שלך מניע בנגיעה, הנעתי בעצמי, אתה חייב לי ליטר בירה
עבור הלחיצה הזו על הסטארטר.
אתה חייב לי המבורגר 500 גרם על שימוש של חמש דקות בבוקסה 23.
אתה חייב לי שעות שינה ואין ספור דקות אבודות על קריאת הוואטסאפ שלך ושל החברים שלך.
בקיצור....אני יודע איפה אתה גר!
עכשיו, תסביר בבקשה למומחי הטכני...
איך הצלחת ליצור בעיה שאפילו טכנאי BMW לא היו עולים עליה.
איך הצלחת לגרום לחלקים להיות מורכבים יחד, שאפילו בספרות הטכנית אין לזה תיעוד.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 14-10-2016 בשעה 10:58.
עוז הכל בסדר ביחד עם גב גב בטלפון עלינו על הבעיה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אז כמו שעוז אמר האופנוע עובד פרפקט.
אתמול איך שעלה במוחי הדלוח הרעיון שלא הגיוני
שסתם כך נוצרה לה בעיה שלא הייתה קיימת לפני השיפוץ, שזה חייב
להיות משהו שנגעתי בו, הבנתי.
הרי פירקתי בזמנו את המגנטו (שלא לצורך), בטוח ששם הבעיה.
הבנתי שיש לי 8 אופציות לחבר אותו.
כך שסיכוי של 1:8 שחיברתי כמו שצריך.
טלפון לshasha וסטרלוק להתייעצות חיזק אצלי את ההבנה ששם הבעיה.
מה שהיה נכון!
בקיצור רגע לפני שהאופנוע נשלח לאלון דאי בת"א נמצאה התשובה
לבעיות ההתנעה!
תודה על העזרה,
ועוז תודה מיוחדת על העזרה הצמודה.
ותודה ליואש מYD מוטו על העבודה המקצועית והמחיר הסופר הגון!
נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 14-10-2016 בשעה 14:32.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
אז אחרי 3 שבועות של נסיונות הנעה כושלים.
אז הרמתי ידיים והאופנוע נגרר השבוע
לYD מוטו בירושלים ואחרי שיואש כבר התייאש ()...
היום נמצאה הבעיה:
תיזמון הצתה לקוי.
עכשיו האופנוע עובד מדהים!
מרגיש הרבה יותר חזק ממה שאני זוכר ובכלל
תענוג!
תמונות וסירטון שלו מונע בקרוב
תודה ענקית לככמה חברים שעזרו לי המון, זו בכל זאת
פעם ראשונה שאני משפץ מנוע לחלוטין,
ובלי העזרה שלהם ממש לא בטוח שהייתי מצליח.
את כולם כבר הזכרתי כאן בשרשור ואני מעדיף
שלא לכתוב כאן רשימה כי מפחד לשכוח מישהו.
יסלחו לי כולם שאציין רק שניים שאפילו לא מכירים אותי ומעולם לא פגשתי,
וסבלו ממני אין ספור הצקות בטלפון ואשכרה לימדו
אותי עם המון סבלנות.
אז shasha וסטרלוק אתם מלכים![]()
נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 14-10-2016 בשעה 14:51.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
אל תתחכם, זה הגיע מהנייד שלך![]()
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
סרטון...לא סירטון...הבנת???
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 14-10-2016 בשעה 20:15.
מברוק חביבי. הרבה רכיבות טובות ארוכות ובטוחות, והרבה הנאה בהנעה. תתחדש.
זכיתי לראות את ההתנעה הראשונה כשהלכתי לבקר בyd ליעוץ מקצועי על קאוואסאקי ושם לראות את שרלילית החורש המזוקנת מפילה את אותו הבורג עוד פעם ועוד פעם.
אכן שמחנו שם בשבלך.
תודה לכל העוזרים שהורידו את הארגנטינאי הזועף הזה מהגב שלנו.
השקה אצלי בסוכות ( נדבר בוואטס)
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כל הכבוד ! רכיבות בטוחות !