נו???
בדקת אם זה הכידון או משולש?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
SuckSqueezeBangBlow
נו???
בדקת אם זה הכידון או משולש?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יש לי מזל נאכס, אז כל השבוע שעבר הייתי שוב
עם פציעה (הפעם לא קשור לאופנוע) שהשביתה אותי לכמה ימים.
והאופנוע לא ניזוק בכלל בתאונה.
הכידון מעט יצא מאיזון ביחס לגלגל.
משהו שטופל בכמה מכות טובות של הגלגל כנגד
קיר זמין והופ... שוב ישר.
עוד כמה ימים יעבור לגמרי הכאב בצלעות ואפשר
יהיה לטייל כמו שצריך.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
עידכון קטן.
בימים אלה אני עובד על החלפת כל מיסבי מכלול הזרוע האחורית ולינקג' הבולם
כהכנה לקראת הגעת בולם הווילברס שהזמנתי.
המצב כרגע:
זרוע מפורקת, עברה ניקוי ושיוף ונצבעה ב5 שכבות
של צבע מדברי כחלק מפרוייקט הצביעה שהחל
בקיץ שעבר.
מיסבים הוצאו, מחר יותקנו החדשים כולל בושינגים
חדשים וכל האטמים שצריך.
כל מיסבי הלינקג' שלא היו במצב מושלם פינו מקום
לחדשים. כמובן כולל כל האטמים חדשים.
היו כמה בעיות שלדעתי היה להם חלק בתפקוד
הלא ממש מוצלח של בולם ההאגון הלא משהו גם ככה.
כולל בורג האוזן התחתונה של הבולם שהיה שבור!
עניין של זמן שהיה עף בזמן נסיעה והייתי גומר מרוח על הכביש.
אין תמונות כי לא נראה לי מעניין לראות תמונות של זרוע ומיסבים![]()
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
כמו כן, עד סוף השבוע מתכוון לסיים את צביעת האופנוע.
הצביעה עצמה בצבע קרם מדבר בהיר.
כבעל עניין בהיסטוריה צבאית בעיקר זו של מלחה"ע ה2
השוס הוא בייחוד הנושא של הצביעה שיגולם
בסופו של דבר כסמל מסויים על מיכל הדלק.
רמז דק: 1940-1943
כמובן שתמונות יועלו בסוף הצביעה.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
מחכים לתמונות..
מחכים לקפה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מחכים...למשיח
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מחכים ל.jpg
נו טוב...
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
אתחיל דווקא מהסוף-
מבאס לפרק את כל מכלול הזרוע
והלינקג' של הבולם ולראות איזו
עבודה עשה המוסך (לא משנה שם המוסך,
זה יותר מדי נפוץ) לפני אי אלו שנים כשהחלפתי
בולם.
כמעט כל המיסבים (8 מתוך 11) היו במצב איום ונורא
בגלל סיבה אחת פשוטה-
"שכחו" להתקין אטם גריז/אבק שיגן
על המיסבים.
כמובן שהזוהמה שחדרה בקלות גם השמידה
את הבושינגים שמותקנים בתוך המיסבים.
מבאס הזלזול הזה, אבל הדברים האלה הם גם
שגרמו לי ללמוד לעבוד בעצמי, אז יש גם תועלת
בזו העיוולת.
אחרי הוצאת קיטור, לעניינו.
כאמור הוחלפו כל מיסבי הזרוע ואזור הבולם.
4 מיסבים חדשים בזרוע+אטמים חדשים ובושינגים
חדשים.
7 מיסבים ואטמים ובושינגים בלינקג'.
והותקן בולם הזעזועים החדש של ווילברס.
כמובן שהכל נסגר במומנט הנכון.
האופנוע נצבע בצבע קרם מדברי, תהליך מתיש
של שיוף סזיפי בנייר גס יחסית, ניקוי יסודי, פריימר
ו3 שכבות צבע.
אני לא מצרף תמונות כי הצבע יצא בהיר מדי
ואני מתכנן עוד שכבה בצבע צבאי מדברי יותר
ורק אחרי שאהיה מרוצה אשתף.
כמובן שמרפי קפץ לביקור ונתן לי יום אחד
ליהנות מהאופנוע לפני שהשבית לי את הסטרטר.
ומכיוון שכרגע אין לי זמן לטפל בסטרטר אני מסתפק
בנסיעות לעבודה וחזרה. הרכיבה כל כך חסרה לי שאני מעדיף
להשאיר את האוטו בבית ולהניע בדחיפה (יש לי ירידה יפה ביציאה מהבית ואחת לא פחות נאה ביציאה מהעבודה)
האופנוע מרגיש "מהודק" יותר. הכל עובד חלק יותר
ושקט יותר.
התחושה עם הבולם החדש בפירוש נעימה יותר.
אין נדנודים מיותרים אחרי באמפים ומהמורות.
עוד לא יצא לי לרכב בשטח אבל מאמין ששם
יורגש שינוי משמעותי יותר.
מחיר סופי של הבולם:
2200 מחיר קניה ומשלוח.
עוד 930 ₪ מכס וכו'.
סהכ 3130.
ציפיתי וקיוויתי לפחות אבל זה מה יש.
מיסבים, אטמים ובושינגים (ומישלוח) בסביבות
ה400₪.
נ.ב. לחליצת המיסבים הישנים ולהתקנת החדשים
השתמשתי בבורג 10 מאסיבי ושלל שייבות ובוקסות.
שני אומים סגרו את כל העסק משני הצדדים.
ראצ'ט בצד אחד ושוודי בצד שני שימשו
לסגירת האומים ולדחיפת המיסבים ע"י הבוקסות.
יש סרטונים ביוטיוב שמסבירים זאת יפה.
נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 22-09-2017 בשעה 20:56.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
בקשר לסטרטר תבדוק תבדוק שזה לא מצבר חלש פשוט
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
עידכון קטן:
אז אחרי כחודשיים אחרי שיפוץ
מכלול הזרוע ועם הבולם החדש...
מרגיש ממש אחרת בשטח.
מרגיש שהגלגל מוריד טוב יותר את הכוח
ומרחף פחות באוויר.
מרגיש הרבה פחות נדנודים ומורגש ריסון של הבולם.
מתחיל כל יום בשטח (הדרך לעבודה)
וקטע השטח שלקח לי קודם לכן 12 דקות
קוצר ל-10, וגם לפחות.
בודאות בגלל התחושה הטובה יותר מהאופנוע.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
תמונות
שאלה פילוסופית, עד מתי?
היכן עובר הגבול בין שיפוץ אין סופי והוצאות כספיות מעבר לשווי הכלי, השבתות מאונס, ותיקונים חוזרים
לבין ההנאה מהרכיבה והעבודה?
עד מתי רשעים יעלזו, ופוחזים יפזזו?
ובכלל מי רצח את GR
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!