קרה לי כמה פעמים (ואחריזה למדתי, אני מקווה) שהורדתי את הרגל שתהיה תלוייה לפני עצירה, והרגל נתקעה במשהו בכביש (ול'מזלנו' יש מספיק כאלה- עיני חתול, קמט באספלט וכו'). זה די כואב, זה מאוד מפתיע, ויכול לדפוק את השיווי משקל של הרוכב אם הוא לא מוכן לזה (או לא מכיר את הסיטואציה). בלי קשר, כמו שהמאסטר אמר, אם הקטנועיסט יפול מסיבה זו או אחרת הוא ירסק את הרגל לרסיסים.
לשאלת פות"ש, אני מניח שזה משרה ביטחון לרוכב, שאם הוא יאבד שיווי משקל הוא יוכל להשתמש ברגל כדי למנוע מהקטנוע מליפול, או סתם מעצלנות. לא הייתי ממליץ לחקות את אותם רוכבים.