היי
אני מחפש קסדה שתתאים לנסיעה ממושכת של כשעה וחצי על בסיס יומי.
חשוב לי המשקל והאוורור בעקרון.
היום יש לי xlite 603 והאמת שהצוואר כבר די התחיל לכאוב, המשקל שלה הוא 1285.
תודה לעוזרים!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
היי
אני מחפש קסדה שתתאים לנסיעה ממושכת של כשעה וחצי על בסיס יומי.
חשוב לי המשקל והאוורור בעקרון.
היום יש לי xlite 603 והאמת שהצוואר כבר די התחיל לכאוב, המשקל שלה הוא 1285.
תודה לעוזרים!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
המשקל פחות משפיע מהאירודינאמיות של העסק.
אני אישית עם שארק vision r gen 2 והיא מדהימה לנסיעה ממושכת מחוץ לעיר, מאוד שקטה עם אירודינאמיות טובה ונוחות מעולה אבל על השקט הזה אני משלם בזיעה בעיר.
אישתי הלכה לכיוון של rpha St כי היא יותר רוכבת בעיר ושוב לה יותר איוורור משקט.
יש גם שוברט s2 שהיא מעולה אבל היא בדומה לשארק שקטה מאוד שעל זה תשלם בזיעה שלך
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני נוסע כבר תקופה עם ה603 גם למרחק של שעה וחצי כיוון, ודווקא הייתי די מרוצה מהקסדה. לא היו לא כאבים בצוואר , וזה לא שאני בכושר.
אצלי הקסדה אצלי סיימה את חייה, ואני גם מחפש תחליף.
נראה לי חשוב קודם, לצמצם לקסדות שמתאימות למבנה הראש - עגול , אובאלי, או אובאלי ארוך.
אני מתלבט בין HJC rpha 10 plus שזכתה במבחן השוואות במגזין גרמני
לבין Icon Airmada שהיתה לי מאוד נוחה , קצת יותר זולה, ועם צביעות מטורפות.
יש לי שואי nxr.
מאוד נוחה לי, גם בנסיעות יותר ארוכות. ואני רוכב על gsr ללא מיגון רוח.
היא גם מאוד שקטה, אני לא סובל מרעש[רוכב עם סנטרון]
ויש לא מעט פתחי אורור.
אני אוהב לרכב עם משקף פתוח כאשר יש לי משקפי שמש,
ולפעמים כאשר אני סוגר את המשקף אני מגלה כמה יעילים הפתחים של כונסי האוויר.
תקציב - לא זול בחנות, וגם לא זול בחול.
גם אני אמליץ על Shoei מאחר והקסדות שלהן איכותיות, בעלות חלפים זמינים (ריפודים, משקף, פינים וכו׳), קל לפרק ולהרכיב את הריפודים הפנימיים והמשקף ולהחזירם בקלות.
כלל הקסדות שלהם נוחות ויושבות מעולה על הראש מבלי להכביד על הצוואר או טווח התנועה (אבל לכ״א יש מבנה ראש אחר). הNXR כאמור תהיה אופציה מעולה אולם יתכן שדגם כגון ה GT יהיה מפנק יותר.
גם אני מאוד אוהב שואי, אבל המחיר השערורייתי מאת היבואן הרשמי, מרחיק אותי.
לכן, באוטוטו אצטרך שתי קסדות חדשות, אז שואי תהיה הבחירה...
אבל מרחבי המרשתת תהיה הקניה. X-Fourteen + GT-Air
השואי gt air טובה מאוד אבל היא גהנום פרטי בעיר בדומה לשארק וויזן אר ושוברט אס2 וללא האטימות רעש שיש לשתי האחרות
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
השמועה אומרת ששואי מאוד רועשות, אבל כמו בבגדי המלך החדשים, אף אחד לא אומר את זה.
שי ביחס לאראי השואי שקטה אבל לא שקטה מהראפה אסטי או השאר וגם מאוד חמה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אפשר נתוני משקל על ההמלצות שלכם? המשקל הוא פקטור מכריע בנושא.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
אם משקל מעניין אותך איקסלייט או כל מיני חברות פחות ידועות הגדולים יותר אצלהם הרוב זה 1350 ומעלה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
משקל משפיע ישירות על הצוואר, כתפיים, גב עליון...
קיצר אני חייב לחזור לכושר...זה בטוח ישפר את המצב..
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
חברים מנסיון לא משפיע מה שמשפיע זה האירודינאמיות, 100-200 גרם לפה או לשם פחות משמעותי . אם זה היה כזה משמעותי כל החברות ענק היו מתמקדות בזה ולא רק קסדות נישה כאלה ואחרות.
לא משנה כמה תשקול הקסדה אם היא מתאימה לראש,ובנוי לתנוחה ואירודינאמית לתנוחה המשקל שלה לא מורגש כלל רק טיפה בבלימה ותאוצה חזקים אבל מדובר על הפרשים זניחים.
הקסדה הקודמת שלי שקלה 1850 והקיימת שוקלת 1450 חוץ מלסחוב אותה בתיק אני לא מרגיש הרבה הבדל ברכיבה , מאידך קסדה של 1300 של לייזר שלא התאימה לתנוחה הפריעה לי מאוד ברכיבה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor