תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: רכיבה ראשונה: בטא קרוס טריינר 300

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    רכיבה ראשונה: בטא קרוס טריינר 300

    הקרוסטריינר 300 של בטא לוקח את אופנועי האנדורו המקצועיים צעד אחד לכיוון האקסטרים - בעיקר על ידי הקטנת הגודל הפיזי וגמישות המנוע

    http://fullgaz.co.il/?p=110893


  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    כתבה מעולה כיף לקרוא.
    פעם ראשונה שאני שומע על מערכת הזרקת השמן במנועי דו''פ.
    מעניין איך זה ישפיע על אורך החיים של המנוע כאשר מזריקים לו כמות מדוייקת של שמן לשסתום היניקה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי rotemzaken צפיה בהודעה
    כתבה מעולה כיף לקרוא.
    פעם ראשונה שאני שומע על מערכת הזרקת השמן במנועי דו''פ.
    מעניין איך זה ישפיע על אורך החיים של המנוע כאשר מזריקים לו כמות מדוייקת של שמן לשסתום היניקה.
    כל קטנועי ה 50 סמ"ק הדו פעימתיים כבר היו מצוידים במערבל אוט' אבל לא מתוחכם כמו בכתבה.
    היה תלוי במצערת וזהו.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    אני לא חושב שזה ישפיע על אורך החיים, בטח לא באופן מורגש.
    ההמלצה של היצרנים לאחוז התערובת היא עם שולי בטחון, כלומר ברוב המקרים משתמשים ביותר מדי שמן, כדי לשמור על המנוע.
    היתרון במערכת הוא גם חסכון בשמן, כאשר אתה לא כל הזמן על המקסימום, וגם כנראה פעולה נכונה יותר של המנוע בלי עודפי שמן שלא נשרפים.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    אני לא חושב שזה ישפיע על אורך החיים, בטח לא באופן מורגש.
    ההמלצה של היצרנים לאחוז התערובת היא עם שולי בטחון, כלומר ברוב המקרים משתמשים ביותר מדי שמן, כדי לשמור על המנוע.
    היתרון במערכת הוא גם חסכון בשמן, כאשר אתה לא כל הזמן על המקסימום, וגם כנראה פעולה נכונה יותר של המנוע בלי עודפי שמן שלא נשרפים.

    התפקיד הראשי של המערבל זה לחסוך בזיהום ותפקיד משני זה לתת נוחות (כי באופנוע תחרותי אין בזה ממש צורך).
    תערובת מוכנה היא לא מדויקת ושמן נשרף על פארש מה שמתבטא בזיהום גבוהה.
    המיקסרים הישנים היו תלויים במצערת בלבד,כאן מציעים משהו יותר מתקדם על מנת להגיע לדיוקים יותר גבוהים.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אולי זה יותר עניין של תקנות זיהום אוויר?

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: SWM SR650R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 23:03
  2. רכיבה ראשונה: שרקו SE-R250
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-05-2016, 18:18
  3. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 14:28
  4. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01
  5. רכיבה ראשונה: דוקאטי מולטיסטראדה dvt
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 15:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO