בקיצור אתה אוהב צומי, אני אני אני!
מטרו:
טוב במטרו לא היה שירות הכי גרוע, אבל בכלל לא היה נעים.. הגענו אני והאישה להתעניין,לראות, להרגיש ,לשבת.
בכל זאת קונים קטנוע ב30 אלף שקלים לא קרטיב במכולת. לא פנו אלינו כלל.. 3 אנשי מכירות ולקוח אחד בחנות.
20 דקות אני ואישתי מסתכלים מסביב עד שביקשתי עזרה מאחד המוכרים. גם כשנשאלנו לגבי תקציב וכיוון, קיבלנו גלגול עיניים בחזרה כששמע איש המכירות על התקציב הדל במזומן שיספיק לממן חצי קטנוע..(יש היום תשלומים לא?)
טוב בכל מקרה איש המכירות לא שש, לא התלהב. ממש עושים לך טובה כשנותנים לך לשבת על הקטנוע.. והשוס, אין נסיעות מבחן באזור שלי.. צריך להגיע לצד השני של ארצנו הקטנה.
מטרו בסדר אבל תדאגו להגיע אליהם עם בגדים יקרים או תכשיטים נוצצים.. או לפחות תביעו עניין בT-MAX של 80,000 ש"ח ותביאו מזומן! ככה תקבלו יחס VIP של גנגסטרים.
מי שמחפש לקנות קטנוע "עלוב וצנוע" שעולה רק 30,000 שקלים או רוצה מימון שיעבור הלאה..
אבניר:
את הפוסט אני כותב כאן כי כבר פניתי לשירות הלקוחות שלכם וכמובן שלא חזרתם אליי.
מתקשר לברר לגבי קטנוע..
נאמר לי כי אין בנמצא בסניף לידי קטנוע זמין לנסיעת מבחן שרציתי...
נאמר שיוזמן הקטנוע לסניף ויצרו איתי קשר..
לאחר כשבוע שבו אף אחד לא טרח לחזור אליי, התקשרתי על דעת עצמי וכמובן שהקטנוע כבר הגיע..
לא טרחו להתקשר אפילו להגיד שהקטנוע כבר נמצא.
טוב אמרו לי תגיע מחר (חמישי) לנסיעה, אני לצערי לא מתנהל על פי זמנים של אחרים.
מתנהל על פי הזמנים שלי, לכן רציתי להגיע בחמישי הבא.
לקחתי יום חופש במיוחד מהעבודה על מנת להגיע והתקשרתי ביום רביעי לאבניר.
נאמר לי שהקטנוע כבר לא נמצא בסניף, שזאת בעיה שלי שלא הגעתי.
כששאלתי לפשר הדברים ולמה בכלל לא יצרו איתי קשר, לא קיבלתי תשובה רצינית, ההרגשה הייתה שלא רוצים למכור לך.
נכון שלא הודעתי שלא אגיע בחמישי בסוף אבל אני לקוח פוטנציאלי, למה לא אתם הרמתם אליי טלפון? אני צריך לרדוף אחריכם?
לא נעשתה הגדלת ראש, לא התקשרו להגיד לי תגיע בהקדם כי רוצים להחזיר את הקטנוע, גם כשביקשתי את הקטנוע שוב נאמר לי שהפעם יקח שלוש שבועות עד שיגיע ולא שבוע, כשהתעניינתי לגבי קטנועים אחרים נאמר לי
"לא גבר אין פה את מה שאתה מחפש".
בקצרה מוצרים טובים יש לכם, שירות פחות.
בגלל זה אני ואישתי כנראה נתחדש בקטנוע חדש של הונדה...
אין מה להשוות בכלל את היחס החם שקיבלנו שם.
הונדה:
פשוט חוויה מתקנת, שירות מדהים, לפני שתספיקו להכנס תקבלו קפה חם וחיוך.
גם בהסברים, בדאגה של לירון המוכר באם אישתי מגיעה לרגליות מורכב כמו שצריך, ממש פרטים קטנים שעושים את היום.
עזבו את זה שקיבלנו מימון בקלות ותנאים מעולים, הנחות ומתנות, נסיעת מבחן על המקום!
היחס המשפחתי הזה אין לו מחיר.. ממש אבא ואמא.
אני תמיד נמשכתי לימאהה וסוזוקי אבל מהיום אני לא אטעה יותר.
השם הזה פתאום משרה עליי שקט.. HONDA.
גם מרווחים של 12,000 ק"מ בין טיפולים תורמים לשקט הזה.
גם שנתיים אחריות בלי הגבלת ק"מ וגם טרייד מתי שארצה.
בקיצור שקט.
תכנסו להונדה לא תתאכזבו!
ולא.. אני לא עובד בהונדה, אני סתם אוהב שמתייחסים אליי כמו שצריך..
בקיצור אתה אוהב צומי, אני אני אני!
אולי לא בדיוק, אבל אני גם קבלתי יחס דומה.
הופתעתי לקרוא כאן בפורום פוסט מאדם שעבד הונדה ועזב.
הייה מאוד מאוכזב מהשירות של הונדה והמלצץ לא להתקרב .
לירון מהונדה חיפה הוא באמת מעולה, לא כל הונדה זה ככה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מבין על מה אתה מדבר.
הייתה לי חווית שירות גרועה בעופר אבניר, אחרי קבלת האופנוע.
התקשרו אליי מיהבואן הראשי, הציעו לי פיצוי מחזיק מפתחות - ביקשתי מהם שלא יתקשרו אליי יותר.
לפחות כיבדו את הבקשה שלי.
.
יש רק יבואן אחד, וזה אומר הכל...
אפשר בעיקרון להיכנס למשווק ולקבל שירות, את אותם תנאים ואולי גם אקטרא
אני לא אשכח שאיש המכירות המהולל של עופר אבניר בזמנו, היה כל כך טוב, כי הוא נתן לנו הצעה על קטנוע שמישהו התחרט והחזיר עם 500 ק"מ בלבד בהנחה קטנה
ושקפצנו לאישימוטו קיבלנו קטנוע בניילונים עם איזו תוספת מתנה, וכל זה במחיר נמוך מהמחיר של מה שרצו לדחוף לנו...
אני לא מבין למה היחס הוא כזה, עבדתי במכירות ובשירות ולעולם לא הייתי אפתי ללקוחות, גם אם הם מבלבלים את המוח ולא קונים.
כנראה שהתגמול במכירות שם לא גבוה, ושתנאי העבודה שם הם כמו בחנות הבגדים הממוצעת ( ודווקא שם, מי שלא נותן שירות או מוכר מקבל מכתב...).
ממש לא מחפש צומי, גם לא מחפש שיתקשרו ויציעו משהו..
לא רוצה שמישהו אחר ירגיש ככה, זה ממש לא נעים לבוא בכיף לקנות ולקבל יחס של חסר בית בלי כסף. (אולי כי אנחנו צעירים 25,23 ואוהבים ג'ינסים עם קרעים)
אני כבר התחדשתי בהונדה.
סטרלוק יכול להיות שאתה צודק ורק לירון ככה אבל באמת שהשאר נותנים שירות בזוי.
מוש גם אני עבדתי במכירות ולעולם לא הייתי אפתי.
מתן צודק לגמרי.. אנשים מודדים תחתונים, אני אפילו לא נענתי לשאלות הפשוטות ששאלתי.
מלירון, שהוא אחלה בחור, בתחילת דרכי קניתי קטנוע שעבר תאונה. אז הייתי תם ומאמין.
אמר לי שהסימנים האלה היו משער הכניסה כי הבעלים אהב לחנות בתוך החצר.
לא יודע למה לא עשיתי אחד ועוד אחד וחשבתי לעצמי למה הסימנים רק בצד אחד .
אל קאפון אמר לפני איזה מאה שנים, שהוא תמיד השיג יותר עם חיוך ואקדח מאשר רק אקדח.
לא תמיד זה זיג זאוור או גלוק, לפעמים זה סתם אספרסו מהמכונה המפלצתית שלהם.
גם אני נתקלתי בדיוק באותו היחס הן מצד מטרו (שני סניפים בת''א) והן מצד אבניר. הראשונים התייחסו אלי כאל הומלס חסר כסף או פשוט התעלמו, השניים הביעו חוסר עניין משווע לתת שירות, וכשכן נתנו שירות הרגישו לי לא הכי אמינים. לי לא יצא להיות בהונדה בגלל מגבלות זמן ומיקום (באותו היום הסתובבתי בעיקר בדרום ת''א) אבל בסיפור שלי אלבר היו בתפקיד החוויה המתקנת, ולא בכדי אני רוכב על דיאלים ולא על ג'וירייד או ג'דינק...
במטרו כנראה מכשירים אותם להיות ההיפך מנותני שירות. היית 3 פעמים ב2 סניפי מטרו שונים, למטרות שונות, ותמיד אותו הדבר. עד שלא תעמוד מולם ותדבר ראשון, כאילו שאתה לא קיים. עם עופר אבניר רק טלפונית התנסיתי, אבל זה הספיק. הגשתי באתר שלהם בקשה לדבר אחד, התקשרו כדי לדחוף משהו אחר, שבכלל לא קשור לבקשה.
הונדה, לעומת זאת, יודעים להעסיק את האנשים הנכונים. סניף רעננה, הסוכן הוא עידן, המכונאי הוא ניר. 2 אנשים שיודעים את העבודה ויודעים איך להתייחס. ולא רק הם, סוכני המכוניות שרואים אותך רק נכנס בדלת (אפילו שיודעים שבאת לאופנועים) ישר ניגשים ומציאים שתיה. ועל זה יש בפורום עוד 2 חברים שיכולים להעיד.
אז כדאי למטרו ועופר אבניר לשקול מחדש את אופי החברות שלהם.
אני הייתי במטרו שבע, בבאר שבע וביצעתי שם 2 טיפולים לגוייריד.
דבר ראשון המחיר מאוד מאוד יקר-על החלפת שמן גנבו ממני 250 שקל.
היחס מהמוסכניק היה על תקן משפיל, התייחס אלינו בזלזול ובהתנשאות, כשעמתי ליידו אמר לי להתרחק כי אני מפריע לו בעבודה.
עם הסוכן שם לא יצא לי כלכך לדבר, למרות שניסיתי כמה פעמים והוא לא יותר מידי הסתכל עליי ולא היה מלא שמחה לתת תשובות וכאלה.
שאלתי אותו מתי יגיע גוירייד 2016 וענה לי בזלזול "ב2017"
מטרו אשדוד אותו דבר... יצא לי לבקר פעמיים ...שני אנטיפטים מתיחסים אליך באדישות ,עושים טובה שמדברים איתך ...
1+ על הונדה, וכך גם על דיאלים.