תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: איך rc 390 יותר טוב מר3 או נינגה 300?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    1

    איך rc 390 יותר טוב מר3 או נינגה 300?

    איך rc 390 יותר טוב מר3 או נינגה 300?
    רוצה לעלות בנח יש לי 200 סמק דיוק רוצה לדעת מה כדאי לי לקנות מה ממליצים?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תלוי בצרכים שלך. אם אתה צריך כלי לסחוב קניות מהסופר 50 מטר ממך, אז 50 סמ"ק יהיה יותר טוב מכל הכלים שציינת.

  3. #3
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    מרווח טיפולים גדול יותר: 7.5 קטן 15 גדול.
    נפח מנוע גדול יותר ב50-70 סמק
    מומנט וכוח שמתקבלים בסלד מוקדם יותר
    צמיגי מצלר m5
    ברקסים של bybre חברה בת של ברמבו
    מתלים טובים יותר של wp הפוכים
    משקל קל משמעותית

    בכל אלו הRc טוב מהמתחרים שלו בקטגוריה, תרכב על כולם ותבין.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    מרווח טיפולים גדול יותר: 7.5 קטן 15 גדול.
    נפח מנוע גדול יותר ב50-70 סמק
    מומנט וכוח שמתקבלים בסלד מוקדם יותר
    צמיגי מצלר m5
    ברקסים של bybre חברה בת של ברמבו
    מתלים טובים יותר של wp הפוכים
    משקל קל משמעותית

    בכל אלו הRc טוב מהמתחרים שלו בקטגוריה, תרכב על כולם ותבין.
    אני אוהב מאד את ה-RC (למעט הפנים שרק אם יכולה לאהוב...) אך יחד עם זאת, יש להזכיר שתנוחות הרכיבה שלו קיצונית מהאלטרנטיבות שהוזכרו, שכוח זה לא הכל ושתמיד ניתן להחליף צמיגים.

    ממרבית המבחנים, ניתן להתרשם שה-R3 מהווה חבילה כללית מגובשת יותר כאופנוע יום יומי (למעשה ה-R3 היא סוג של נינג׳ה שלמה ועדכנית יותר ונראה שימאהה פזלו אליה בתור בנץ׳ מארק) כאשר ה-RC פונה לכיוון קצת יותר ספורטיבי אך ע״ח נוחות ואף פרקטיות (למשל, אינני רואה לקוח פוטנציאלי שוקל להוסיף ארגז ל-RC).

    כל אחת מהמתחרות הנ״ל כבודן מונח במקומן ובחירה במי מהן בגדול לא תהיה טעות, אך חשוב לבצע נסיעות מבחן ולבחון מה יותר מתאים לאופי הרכיבה והצרכים היום יומיים.
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 19-07-2016 בשעה 23:29.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי dvir12 צפיה בהודעה
    איך rc 390 יותר טוב מר3 או נינגה 300?
    רוצה לעלות בנח יש לי 200 סמק דיוק רוצה לדעת מה כדאי לי לקנות מה ממליצים?
    אני לא יודע מה התקציב שלך (ומה הגיל)
    הייתי מתחיל עם רכיבת מבחן לR3
    אופנוע טוב+ לנישה שאתה מכוון (לטעמי יותר מהנינג'ה או הRC)

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני מוכר 650 סמק מתאים a1 אם אתה מחפש כלי אמין חזק ורגוע עם תחזוקה זולה ופשוטה.
    וגם ישאר לך עוד הרבה כסף אחרי הקניה ספייר לשידרוג לאופנוע לא מוגבל אחרי זה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #7
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אני אוהב מאד את ה-RC (למעט הפנים שרק אם יכולה לאהוב...) אך יחד עם זאת, יש להזכיר שתנוחות הרכיבה שלו קיצונית מהאלטרנטיבות שהוזכרו, שכוח זה לא הכל ושתמיד ניתן להחליף צמיגים.

    מתי נהינו כאלה רכיכות שקליפאון בגובה המשולש על אופנוע ששוקל פחות מג'וירייד נהיה "מעניש"?
    להפך, אני לא מבין את השיטת "להראות עם להרגיש בלי", די מרגיש שהאופנוע נבחר נטו לפוזה ולאו דווקא לפי יכולות דינמיות.
    אגב, אתה גם יכולות לקנות בולמים טובים יותר, וברקסים טובים יותר, הקטע פה שהRC מגיע מהמפעל עם המכלולים האיכותיים ביותר.


    ממרבית המבחנים, ניתן להתרשם שה-R3 מהווה חבילה כללית מגובשת יותר כאופנוע יום יומי (למעשה ה-R3 היא סוג של נינג׳ה שלמה ועדכנית יותר ונראה שימאהה פזלו אליה בתור בנץ׳ מארק) כאשר ה-RC פונה לכיוון קצת יותר ספורטיבי אך ע״ח נוחות ואף פרקטיות (למשל, אינני רואה לקוח פוטנציאלי שוקל להוסיף ארגז ל-RC).

    ארגז? לא. תיק מיכל\זנב זו אופציה יותר שפויה.
    מושב אפשר לרפד בזול ואז נוח יותר.


    כל אחת מהמתחרות הנ״ל כבודן מונח במקומן ובחירה במי מהן בגדול לא תהיה טעות, אך חשוב לבצע נסיעות מבחן ולבחון מה יותר מתאים לאופי הרכיבה והצרכים היום יומיים.


    בהחלט סיכמת נכון
    באדום

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    danielk, אני מקבל את האבחנה בין תיק לארגז שסביר יותר להניח שמי שירכב יבצע שימוש בהם (אם כי כבר יצא לי לראות נינג'ות עם ארגז), אך עדין חולק על דעתך בדבר תנוחת הישיבה מאחר ולא לכולם מתאים לרכב ביום יום בתנוחה שכזו ללא קשר ליכולות האופנוע. יתרה מכך - מי שירכב באופן שגוי (ולא חסרים כאלו) יסבול מכאבי גב, זרועות וידיים (הרבה יותר מאשר היה סובל בישיבה זקופה יותר) והס מלהזכיר כי רכיבה בחוסר נוחות משפיעה על מרחב התנועה והריכוז...

    אדגיש בשנית כי זו לא סיבה אובייקטיבית לשלול את ה RC, אך הרוכש הפוטנציאלי בהחלט כן צריך לקחת זאת בחשבון בשיקוליו הסובייקטיביים ובייחוד כאשר הכלי מיועד לשימוש יום יומי.

  9. #9
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    אז למה לא למשל, z300 vs duke390? כי הבחירה בפיירינג מגיעה משיקול של נטו פוזה?

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    התנוחה הזו נועדה על מנת לצמצם את התנגדות הרוח שיוצר הגוף שלך ולהגדיל כמה שיותר את המרווח הטיה - דברים שנטו נועדו למסלול.
    מכיוון שאין לך באמת מה לעשות עם זה, זה בעיקר בשביל הפוזה.

    הפרינג זה לא דבר רע בהכרח.
    הפרינג הקטן שהיה לי על ה-cbr250 היה מאוד יעיל ואני די מתגעגע אליו.
    אני לא רואה את הסיבה לסבול ביום אבל אם התנוחה זה מה שעושה לך את זה, אז לך על זה.

אשכולות דומים

  1. נינגה 250 1996
    על ידי gliderpilot בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-05-2016, 08:56
  2. 50 או יותר?
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 11:13
  3. מחפש יותר כוח
    על ידי Shai בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 01-01-2016, 11:24
  4. מחפש פרינג לקוואסקי נינגה 2008 250r
    על ידי dor1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29-11-2015, 19:45
  5. נינגה 250
    על ידי ohadmor בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-05-2015, 12:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO