אני אוהב מאד את ה-RC (למעט הפנים שרק אם יכולה לאהוב...) אך יחד עם זאת, יש להזכיר שתנוחות הרכיבה שלו קיצונית מהאלטרנטיבות שהוזכרו, שכוח זה לא הכל ושתמיד ניתן להחליף צמיגים.
מתי נהינו כאלה רכיכות שקליפאון בגובה המשולש על אופנוע ששוקל פחות מג'וירייד נהיה "מעניש"?
להפך, אני לא מבין את השיטת "להראות עם להרגיש בלי", די מרגיש שהאופנוע נבחר נטו לפוזה ולאו דווקא לפי יכולות דינמיות.
אגב, אתה גם יכולות לקנות בולמים טובים יותר, וברקסים טובים יותר, הקטע פה שהRC מגיע מהמפעל עם המכלולים האיכותיים ביותר.
ממרבית המבחנים, ניתן להתרשם שה-R3 מהווה חבילה כללית מגובשת יותר כאופנוע יום יומי (למעשה ה-R3 היא סוג של נינג׳ה שלמה ועדכנית יותר ונראה שימאהה פזלו אליה בתור בנץ׳ מארק) כאשר ה-RC פונה לכיוון קצת יותר ספורטיבי אך ע״ח נוחות ואף פרקטיות (למשל, אינני רואה לקוח פוטנציאלי שוקל להוסיף ארגז ל-RC).
ארגז? לא. תיק מיכל\זנב זו אופציה יותר שפויה.
מושב אפשר לרפד בזול ואז נוח יותר.
כל אחת מהמתחרות הנ״ל כבודן מונח במקומן ובחירה במי מהן בגדול לא תהיה טעות, אך חשוב לבצע נסיעות מבחן ולבחון מה יותר מתאים לאופי הרכיבה והצרכים היום יומיים.
בהחלט סיכמת נכון 