טוב...
אני צריך כסף כדי לממן את האופנוע הבא שלי, ולכן השרידים בנדיט 1200 שלי נמכרים לחלקים. מדובר באופנוע שנת 2001, שעבר החלפת מנוע מייבוא לפני קצת יותר משנה. מי שמכיר אותי – יודע שהאופנוע טופל ללא דופי, מתוך כוונה לשמור עליו תקין למשך שנים רבות.
בנוסף, אני מוכר את מצבור החלקים (חדשים ומשומשים) שיש ברשותי.
תינתן עדיפות (ומחיר נוח) למי שייקנה ה-כ-ל.
ליצירת קשר - 0542339113 - קוסטה. לא בה"פ, אני כמעט לא נמצא בפורום.
להלן, רשימה מקורבת של החלקים השמישים.
מהאופנוע:
מנוע - נכון לרגע התאונה, היה על המנוע ק"מ מצטבר של פחות מ-40 אלף ק"מ (קיבלתי את המנוע מאיטליה עם 13.5 אלף ק"מ, ועם הגלגל"ש הקדמי המקורי עליו). שבוע לפני התאונה עבר טיפול גדול, שכלל פלאגים אירידיום וכיוון שסתומים. המנוע נפגע בתאונה (מכסה סטראטר קלאץ', מכסה סיגנל ג'נרייטור ומה שמתחתיו – הפיקאפ וחיישן לחץ שמן). יש ברשותי מנוע נוסף (המנוע שיירד מהאופנוע, עם קומפרסיה נמוכה וק"מ לא ידוע) – שניתן להשלים ממנו את רוב החלקים.
קרבורטורים – שופצו לפני כשנה, ועבדו היטב.
מערכת חשמל – הייתה תקינה. הצמה מיובאת מגרמניה לפני שנה, והיא במצב טוב מאוד יחסית לשנתון.
פלסטיקת זנב – שמישה לתיקון וצביעה.
ברקס אחורי – דיסק ורפידות וקאליפר עם גומיות חדשות – עבדו שבוע בלבד.
מושב – שופץ ושופר ע"י ששון לפני כשלוש שנים.
משאבת בלם.
משאבת קלאץ' (היאבוסה 2011).
כבלי מצערת - עבדו שבוע בלבד.
צנרות פלדה שזורה (מה ששרד).
רדיאטור שמן – מיובא מגרמניה לפני כשנה. נראה ששרד את התאונה.
לוח שעונים – נראה ששרד גם כן.
בולם אחורי - מקורי, הגיע מארה"ב לפני כשנתיים, משמע, כרגע הוא עם כ-60K ק"מ. בייחד איתו הוחלף הלינק. החלקים נקנו כמשומשים עם ק"מ מצחיק.
סבל (פלטת העיגון של הארגז שבורה).
בטח יש עוד דברים שמישים פה ושם.
מהמחסן – חלקים חדשים בשקיות:
רפידות קדמיות EBC Sinter HH (לשני הדיסקים).
רפידות אחוריות SBS.
סט אטמים מלא למנוע של ATHENA, באריזה סגורה. בנוסף, כמה אטמים חדשים ספייר.
חלקי פלסטיק שמעגנים את הנורה בפנס.
רגלית בלם תחליפית.
מחזירי שמן + מגיני אבק לפרונט של ATHENA.
מהמחסן – חלקים משומשים:
מסכה קדמית, שני הצדדים, צבע שחור – מצב טוב. משקף מקורי ספייר, מצב בינוני מינוס.
2 אלטרנטורים – אחד דופק מהמייסבים, השני הגיע מחו"ל ולא הותקן מעולם.
סט פנסים – לא זכור לי באיזה מצב.
רגלית הילוכים מקורית + מפרק + מוט, במצב מעולה.
קרבורטורים ספייר שנשחטו לחלקים – יש בהם עוד חלקים שמישים.
רדיאטור שמן שמיש.
צנרות לרדיאטור שמן, מיובאות מגרמניה.
סלסלת קלאץ' – מצב לא משהו.
דיסקיות קלאץ' עם כ-1000 ק"מ עליהן.
בטח יש עוד דברים ששכחתי.