במטרו כנראה מכשירים אותם להיות ההיפך מנותני שירות. היית 3 פעמים ב2 סניפי מטרו שונים, למטרות שונות, ותמיד אותו הדבר. עד שלא תעמוד מולם ותדבר ראשון, כאילו שאתה לא קיים. עם עופר אבניר רק טלפונית התנסיתי, אבל זה הספיק. הגשתי באתר שלהם בקשה לדבר אחד, התקשרו כדי לדחוף משהו אחר, שבכלל לא קשור לבקשה.
הונדה, לעומת זאת, יודעים להעסיק את האנשים הנכונים. סניף רעננה, הסוכן הוא עידן, המכונאי הוא ניר. 2 אנשים שיודעים את העבודה ויודעים איך להתייחס. ולא רק הם, סוכני המכוניות שרואים אותך רק נכנס בדלת (אפילו שיודעים שבאת לאופנועים) ישר ניגשים ומציאים שתיה. ועל זה יש בפורום עוד 2 חברים שיכולים להעיד.
אז כדאי למטרו ועופר אבניר לשקול מחדש את אופי החברות שלהם.


ציטוט ההודעה בתגובה