
נכתב במקור על ידי
strelok89
ממש לא מסכים איתך כי הקופסא הזו ששוקלת 2 טון היא בעצם מה שהורג אותך.
איך זה מה שהורג אותך? אתה טוען שמכל סוג של תאונה תצא חי מדו"ג ומת מאוטו? "זה מה שהורג אותך"
איך אמר גרמי קלארסון, "עדיין אף אחד לא מת ממהירות, העצירה הפתאים זה מה שהורג אותך"
משפט מצחיק מתוכנית בידור לא קשור במאומה לנושא
יש לי במשפחה פיזיטרפיסטית ורופא ואחות. לא רלוונטי לדיון, יש לי קרוב משפחה שעובד בבית לוינשטיין ומטפל במישהו שהחליק על הצוואר בזמן שהשקה סברסים בבית, סברסים גורמים לשיתוק?
מהרבה שיחות איתם ובדיקת הנדסה של כלי רכב , כל אמצעי הבטיחות כמו חגורת בטיחות וכריות האוויר בנויים לתאונת חזית עד 60קמש ללא נזק ועד 80 עם נזק קטן.
שטויות במיץ, אף יצרן לא מתכנן את הרכב ככה שאם עשית תאונה מעל 80 "נדפקת".
תאונת צד של 40 קמש על גבול הקטלנית ברכב ודורשת המון מזל .
שוב, שטויות במיץ.
ותראה מה קורה לאוטו שמתנגש בקיר ב200 קמש , למקרה שלא הבנתה זה שווה ערך לתאונה חזיתי כששני הרכבים נסעו 100 כל אחד
זה לא נכון, יש איזורי קריסה ברכב מה שאין בקיר, הפגיעה בקיר בתיאור שנתת תהיה הרבה יותר חמורה
ואני אסכים עם סאבי מה שמסוכן זה האדם לא הכלי רכב וזה מה שצריך לדעת לנהל ולמזער סיכונים שם
Sent from mTalk using windows 10 mobile