ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
תשובותיי באדום
תבדוק עובדות , זה לא קשור ליצרן הרכב זה קשור לגוף האדם.

אין מה לעשות בנושא גוף האדם ,חגורת בטיחות גורמת לנזקים פנימיים אדירים מעל 80 קמש
המוח שלנו כמעט תמיד יוצא בנזק קל לפחות בפגיעת צד של 40 קמש.

שוב פיזיקה ידידי פיזיקה אזורי הקריסה ברכב לא בנויים להיתמודד עם מהירויות גבוהות זה נחמד למהירויות נמוכות בלבד,בעיקר תאונות עירוניות ששם רובן קורות.
והתנגשות בקיר זהה להיתנגשות חזיתית אגב ככה בודקים מבחני ריסוק של רכב מול קיר בטון ולא מול רכב אחר , האזורי קריסה זניחים,מטרתם יותר לא לקבל את המנוע לתא הנוסעים מאשר לעזור בתאונה קשה , או להצליל הולך רגל שתתנגש בו.


תראה רכבי מרוץ כולם עם חיזוקים מביפנים ועם קסדות נהיגה כי מה לעשות שאין שום בעיה לבנות גוש ברזל שיעמוד במכה של 400 קמש בבטון השאלה מה יקרה לגוף האדם ביפנים

ולא תאונה עם אופנוע לא קלה יותר מרכב שניהם זה נזק לא קטן , היתרון באופנוע שהגוף ממשיך להחליק על הכביש שזה בעצם מצמצם נזקים בתקווה שלא תתנגש במשהו או משהו לא ידרוס אותך


Sent from mTalk using windows 10 mobile