היי,
אז ה-XEVO 250 בין 5 שנים לא מניע.
קראתי את השרשור הזה והמצב שלי הוא שיש "קליק" בזמן לחיצה על המתג ועוד אחד נוסף בעזיבה, לכן "התקלה היא במעגל ההפעלה של המתנע, שכולל בעצם את הממסר והמתנע עצמו, וכן את החוט העבה שיוצא מהמצבר ומגיע דרך הממסר עד למתנע."
נשאלת השאלה - מה אני עושה לגבי זה? קצת רקע:
לפני חודש היתה לי בעיה אחרת של הנעה (שהיתה נפתרת ע"י פתיחת מצטער בזמן ההנעה והחזקת טורים גבוהים למשך 20 שניות) + בעיה של קטנוע נכבה פתאומית במהלך נסיעה/עמידה ברמזור (הוא היה מניע אח"כ).
במוסך אמרו לי שיש בעיה עם משאבת הדלק, שזה הגיוני לקטנוע בן 5, והחליפו אותה. הקטנוע כבר לא נכבה בנסיעה/רמזורים אבל בבוקר (שקר) אחרי הנעה הוא היה נוטה להכבות בפעם הראשונה-שנייה.
חזרתי אל המוסך ואמרו לי שזו בעיית כיול המחשב, כיילו אותו, וזה היה אמור לפתור את הבעיה.
בבדיקה במוסך לפתע הקטנוע לא הניע בכלל, היו "קליקים" אבל זהו - כמו מה שקורה עכשיו. המוסכניק שיחק עם משהו מתחת לקנוע ואז דברים הסתדרו.
עכשיו אותה הבעיה קוראת שוב, ואני לא מעוניין להזמין גרר (מת"א לרעננה) אל מוסך שאיבדתי בו כל אמון.
החשד העמוק שלי הוא שיש בעיה עם החיבורים של "החוט העבה שיוצא מהמצבר ומגיע דרך הממסר עד למתנע" - השאלה שלי היא: איך אני מגיע אליו, איך אני מזהה אותו?
תודה!