אני לא מתכוון לזה אלה לחוסר יציבות של הלחץ מה שמקשה על החיישן לקחת מדידה נכונה, בשביל זה חייבים איך שהוא לייצב את הלחץ וזה מה שסוזוקי עשו.
בזמנו היו לי שעונים לכיוון גופי מצערת ושחיברתי אותם לגופי המצערת המחוגים השתוללו (המלצת סוזוקי זה להשתמש בצינור עם נוזל לא יודע איך קוראים לזה) הוספתי את המיכל הקטן למעגל והמחוגים נרגעו והיה אפשר לקבל קריאה מהם.
כמובן שזה יעזור.
הגדלת הנפח אוויר תגרום לחיישן פחות רגיש וכמובן ירקד פחות.
זה ברור, הלחץ המומצע לא נפגע מזה המדידה טובה אבל אתה לא יכול למדוד לחץ רגעי